Přidat odpověď
Kat, já jsem moc ráda, že jsem studovala učitelství na fildě. Bylo to teda až navazující magisterské, ale předměty byly buď oborové, které si mohl člověk i vybírat, nebo pedagogický základ, a tam mi možná při studiu něco připadalo nepotřebné, ale v praxi vidím, že to nebyly zbytečnosti. Mnoho věcí, co jsem na zkoušky šprtala a myslela si, že jsem je jako nepotřebné vypustila, se mi teď v praxi vybavuje, líp chápu, proč je dobré něco dělat. Dřív jsem to třeba dělala intuitivně, teď tu intuici podporují znalosti. Nevím ale, jak to je třeba na pedagogické fakultě a na bakalářském studiu. (navíc já miluju krmení svého hladového mozku, takže studium pro mě byl příjemný únik z reality. Nebylo to vždy jednoduché ani s prstem v nose, ale to mě asi vlastně baví).
Předchozí