Přidat odpověď
Jenže když je ten čas omezený tak, že se dítě při zaseknutí na jednom příkladu nedostane už ke všem příkladům, je to zkrátka špatně. Mě už je to víceméně jedno, nám to nakonec vyšlo i bez toho posledního příkladu, ale sama bych takové příklady řešit nechtěla, jak se znám, myslela bych jen na to, že když ztratím další 3 minuty přemýšlením, tak nestihnu test. A tím spíš bych nic nevymyslela. Myslím, že čas by měl mít takový, aby bylo možné si v klidu přečíst a rozmyslet všechny příklady.
A třeba můj syn v matice z Cermatu ten časový problém měl, ale neměl ho nikdy později na gymnáziu při písemce. Ani nikdy na ZŠ, takže není tolik pomalý, aby nestíhal při běžné výuce. Teď je v kvartě s učením nemá sebemenší problém, vlastně většinou nosí jedničky bez velkého úsilí, takže si fakt myslím, že přijímačky nastavené šťastně nejsou, kdyby nedriloval typ příkladů a tu rychlost, tak by se na gympl s takto nastavenými přijímačkami třeba ani nedostal.
Předchozí