Též mám poruchu imunity a proto jsem byla svým odborným lékařem navelena na Obilný trh, jelikož - jak mi bylo sděleno "naše pacientky obvykle rodí na Obilném trhu u Dr. Kuřecové" - pro představu náš nejmladší syn
má 10 měs. a předcházející děti jsou poměrně ve velkém časovém odstupu, takže jsme tehdy o žádné poruše imunity nevěděli a proto jsem dříve rodila ve své okresní nemocnici, na kterou dodnes vzpomínám jen v dobrém.Co obnášel porod na Obilňáku, když máte bydliště asi 100 km odtud? V 11 t. doběhnout na Obilňák, nechat si tam udělat první velký ultrazvuk, tentokrát v doprovodu Dr. Kuřecové, a pak všechny ostatní ultrazvuky, ale už u jakéhokoliv lékaře /to, že jsem měla svou lékařku, která snad mohla provést tyto
ultrazvuky v mém bydlišti byla podružnost/Jelikož mám ještě i cukrovku, bylo předběžně rozhodnuto, že bude
porod vyvolán asi v 36 tt. Ve všech vyšetřeních byl značný chaos a já jsem běhala po doktorech,bez ohledu
na to, že jsem měla i jiné problémy a cestování pro mě byl děs.Od 36. tt mě má lékařka předala do péče dr.Kuřecové, takže jsem dle objednávky docestovala opět do Brna ke "své" lékařce, o které se mi tak akorát mohlo leda snít, jelikož mě vzal "na kontrolu" ten, kdo akorát měl službu - většinou velmi mladí lékaři (-řky) s velmi naivními názory, jako např. že v této porodnici se rodí, kdy oni určí /což vím po svých zkušenostech, že tomu tak není a nikdy nebylo/ - no a s poznámkou, že nejsem na porod připravená mě objednali za týden a pak zas a pak znovu, až v 39 tt mi bylo sdělěno, že jelikož je pondělí a já stále na porod nejsem nachystaná, tak ať si ve středu u imunologů vyzvednu své léky, které mi nasadí a v pátek vzhledem k datu porod vyvolají. Tak mě opět nic moc nepotěšili, ale řekla jsem si, že je konec na obzoru