Pawlla |
|
(10.9.2011 14:34:02) Rachel,to je věkem,ne že bys byla stará,ale učení nazpaměť je přece jen něco co nám nejlépe jde v dětství a mládí.Tam ani žádná vychytávka není,jen se učit,dokud to neumíš.A druhá věc je,jak dlouho si to zapamatuješ.
|
Ráchel, 3 děti |
|
(10.9.2011 14:53:08) Psala jsem, že memorování bylo mým problémem vždycky - mechanickou paměť jsme měla špatnou už v dětství. Když můžu mít nějaký kontext, souvislosti, není problém.
|
Marta, 2 děti | •
|
(25.9.2011 12:33:05) Naučit se základní sady koncovek u sloves - přeříkávat, přeříkávat a zase přeříkávat jako básničku, vypsat si koncovky na lístečky a určovat....když to dáš pro prézent, imperfektum a aorist - a toho zase tolik není....tak pak už jsou to modifikace a ty zákonitosti tam jsou velké. A u deklinací to samé - I.,II. je sranda a u III. naučit zákl. tvary a pak už zase jen modifikace. A potom také něco jiného je, když na tebe vybafne učitel v hodině nebo když máš měsíční intenzivní kurz (že?) kdy už z toho člověku hrabe,a něco jiného, když máš pak u písemky čas si to promyslet. No a zápočet je písemný, takže neboj, to dáš...
|
|
|
|