Ariela5 |
|
(30.1.2012 16:29:44) tak jsem po lékařském maratonu a nic moc, ráno u bv. ok., poslal mě se domluvit do nemocnice, tam se to prim. moc nelíbilo, tak dělal utz, a znovo toko, můj návrh na císaře 14.2. zamítl, podal protinávrh 7.2. s tím, že 6. nástup a s tím, že 1. znova utz a toko a pokud to bude jako dneska tak si mě tam nechá rovnou. Tka jsem z toho totálně vyčerpaná, ani pracovat nemůžu jak myslím na maličké. jo malá prý váží 2780g, tak jsem zvědavá jaká bude realita. Potřebovala bych ještě pracovat, ale nemám na to myšlenky, tak půjdu domů
|
Mickey.de | •
|
(31.1.2012 16:51:46) Tak drzim palce at prcek vydrzi co nejdyl... ale 2,7 uz je slusna vaha, to zvladnete :)
Ja jsem zahlidla svoje pololetni vysvedceni (resp. mi bylo poslani MMS, nebyla jsem ten den ve skole :D ) a dobry, jsem od zacatku skolni dochazky tady kazdy pololeti kepsi nez to predchozi, to neznam :)
A dnes se mnou musi Misa zas do skoly, az odtancuje- Maia ma horecku, takze s ni aupairka musi byt doma a nemuze ho vyzvednout. Tak uz se ohromne tesi na Fausta a evolucni teorii :D
|
|
Lefff |
|
(31.1.2012 21:22:02) Ahoj holky,
dramata s exmanželi a expartnery nezávidím, takové nervy se na všech zúčastněných musejí hodně podepsat.
Ariel, ty už to máš tedy fakt za pár Držím pěsti, ať se Annemari vylodí hladce a obě jste zdravé a v pořádku brzy doma Já si to pořád ještě nějak nepřipouštím, přitom jsem lehce za půlkou. Výbavička je v pohodě, první dva roky větší nároky na prostor nebudou, ale trochu mě děsí organizační věci - tři děti bez hlídání, to už bude mazec pro všechny zúčastněné. Holt budu muset víc zapojit lidi okolo
Švesti, chodím na alergo-imuno tady u nás. Moje dr. odchází do důchodu, ordinaci postupně přebírá nová dr., takže zkušenosti a reference zatím nemám. Ale souhlasím s holkama, že bývalý primář z Bulovky, MUDr. Fuchs, který teď má ordinaci v Letňanech, je úžasný . Jinak si kamarádky chválí MUDr. Penningerovou na Praze 4. Teď u nás pár dní řádí nějaký prevít - obě děti jsou bez teplot, ale mají dráždivý kašel - hlavně v noci. Včera se S. tak rozkašlala, až začala zvracet. Takže krom svého léku dostává i Ventolin, antihistaminika, Sinecod proti kašli, výrobník páry jede naplno a spíme při otevřené ventilaci (normálně mívám otevřenou jen mikroventilaci), čiliže máme vzhledem k teplotám pod bodem mrazu hodně studený odchov. A. dostává Ventolin taky (pro ty, kteří by náhodou nevěděli: Je to bronchodilatans - roztahuje průdušky, užívá se i u malinkých dětí a není prý návykový) a ten po konzultaci s dr. dostává místo Sinecodu Solmucol. Na dnešek jsem spala mezi oběma kašlajícími dětmi s rukou na škopíku, kdyby bylo potřeba zasáhnout. Pak jsem se ptala manžela, jak to asi bude vypadat, až budou tři - doufám, že nebudou marodit naráz, nebo se budu muset změnit v chobotnici nebo se naklonovat
|
Anita007 |
|
(1.2.2012 9:44:26) Ahoj holky
Ariel taky držím pěsti, ať jste obě v pořádku
Lvice zapojit okolí je výborný nápad. Určitě to prospěje všem zúčastněným
No, když čtu tady ty story o exmanželech, tak si vždycky říkám zlatej Aniťák I když blb je to taky.
Přes víkend jsme učili Tomíka zavazovat tkaničky. Zaváže je, pokud mu radíme, ale sám zatím ještě ne. No nic, do 7. je ještě pár dní Jinak snad řekne všechno, až na převyprávění pohádky, to z něho prostě nedostanu.
|
HelenaPa |
|
(1.2.2012 16:18:56) Ahoj, hlásím, že Kubu dneska zapsali a v pátek nám oznámí, že bude přijat. Měli to udělané moc pěkně. Ve třídě byly 4 stolečky, u každého jedna osmačka / deváťačka (odhaduju) převlečená za Šmoulu a paní učitelka s Kubou za ruku chodila od stolu ke stolu a "Šmoulové" dávali dětem úkoly - spočítat ovoce a nakreslit tolik puntíků, kolik ovoce tam bylo, poznat to ovoce (Kuba nepoznal ananas), pak poznat barvy, poskládat rozstříhaný obrázek, něco vybarvit, nakreslit, zarecitovat básničku. V další místnosti byla se Šmoulou další paní učitelka. Nechali Kubu vybrat nějaký nástroj (bubínky, bouchátka, cinkátka.....) a písničku. Paní učitelka ji zahrála a všichni společně zpívali. Pak poznával na obrázcích hudební nástroje, hledal, kde jsou dva stejné. No a v poslední místnosti prolezl "opičí dráhu" a přeskákal panáka. Dostal na závěr medaili a balíček (pexeso, tužka, voskovky, omalovánky, rozvrh hodin). Pak jsme šli vyplnit papíry. Tam se učitelka Kuby ptala, jestli má doma sourozence, brátříčka nebo sestřičku. Odpověděl "NEVÍM" Pak jsme podiskutovali s ředitelkou. Prý jestli jsme uvažovali o odkladu. Řekla jsem, že ne, pokud ho s jeho mluvením vezmou, budu ráda. Paní ředitelka mě potěšila, když řekla, že moc pro odklady není, hlavně prý u kluků. To jsem slyšela opravdu prvně. Ale chápu její argument - v 15 letech se ti Kluci pak ve škole nudí, už by chtěli být jinde a musejí ještě rok dodělat základku. Ono asi je míň práce (a taky snazší) s prvňákem, který je maličko pozadu (a vděčný za péči) než s otráveným deváťákem, pro kterého jsou všichni "úplně blbí".
|
HelenaPa |
|
(1.2.2012 16:35:33) Teď jsem se začetla do brožurky pro rodiče a začínám valit oči: "V září půjdu do 1. třídy. Co bych měl znát a vědět než půjdu do školy? ... - poznat obrázkové knihy paní Zmatlíkové, pana Trnky, Lady, Sekory ... " To mě tedy nenapadlo začít s mladým řešit jména malířů...
|
|
Anita007 |
|
(1.2.2012 20:20:20) Heli tak to zní dobře Líbí se mi ten přístup u zápisu a taky to, že to nebylo moc těžké.
Co se týká odkladů, taky jsem byla proti, dokud to nepřišlo na nás Ale plošně má asi paní učitelka pravdu.
Malíři no comment, tohle učivo bych zařadila do vyššího ročníku. Co se pak budou učit v páté
|
Lefff |
|
(3.2.2012 9:24:22) Ahoj holky, taky jsme už absolvovaly se S. zápis. Líbilo se mi, jak to měli připravené. Žáci byli převlečeni za pohádkové postavičky (bylo jich celkem asi 26), vítali, recitovali, zpívali, dávali úkoly, chválili a odměňovali. S. se na každý úkol třásla jak kůň před startem - měla házet klubíčky na cíl, poznat 5 rozdílů mezi postavičkami, malovat-psát čárky a obloučky dle předlohy (nácvik psaní do písanky), navlékat korálky dle předlohy, roztřídit fotografie zvířat (les, ZOO, domácí zvířata), přiřazovat štětce a plechovky dle barev, sáhnout do tmavého pytle a říci, co nahmatala, zapamatovat a následně si vybavit 8 předmětů, spočítat určené předměty a rozhodovat se, kde v určeném prostoru jich je více a kde méně, vybrat a zazpívat písničku + vyťukávat ozvučnými dřívky daný rytmus. Celkem 10 úkolů na 10 stanovištích, u každého malá odměna a na konci ji čekalo pasování na školáka. Docela mi chybělo právě třeba skládání puzzlí nebo něco pohybově výraznějšího než hod na cíl. Třeba mohla skákat panáka nebo udělat kotrmelec na žíněnce (případně vylézt na strom - to by ji rozhodně hodně bavilo ). S. byla zápisem naprosto nadšená, povídala si s paní učitelkou, která nás provázela na všech stanovištích a při vyplňování spousty papírů (buď přitom zpovídala S. nebo si S. převzaly pohádkové postavičky a šly si s ní malovat), a nechtělo se jí domů. Nejradši by do školy nastoupila ihned. Když jsem jí řekla, že možná bude chodit do školky ještě rok, začala protestovat, že ani náhodou, že chce do školy. Zapsala jsem ji do čtyřměsíční školní přípravky (1x do týdne bude docházet do školy na vyučovací hodinu pro budoucí školáky) a S. najednou "povyrostla" a prý už aby to bylo. Rozhodnutí o nástupu do školy nebo odkladu nechám na poslední chvíli, na konec května - podle toho, jak si S. povede v předškole. Paní učitelka, která nás provázela zápisem, by ji dle svých slov chtěla ve své třídě ihned. Pěla mi na ni v průběhu zápisu samou chválu a prý, když ji srovná s dětmi, které provázela v obou dnech loňským zápisem, S. nad nimi jednoznačně vyniká. Krásně se to poslouchalo. Uvidíme ale, jestli z naší akční, roztěkané a tvrdohlavé berušky bude nadšený taky ten pedagog, který ji dostane v předškole do třídy, nebo jestli nám ji předá zpátky se slovy, že lepší by bylo vidět se až za rok
|
HelenaPa |
|
(3.2.2012 11:40:42) Sofinka je šikulka a určitě to zvládne s přehledem levou zadní
|
|
|
|
|
|
|
|