barasujan |
|
(28.5.2012 8:50:19) Dobrý den,
jsem studentkou Pedagogické fakulty a studuji navazující magisterské obory. Jako téma své diplomové práce jsem zvolila právě hyperaktivitu- konkrétní téma práce ještě nemám, ale při pročítání příspěvků mne napadlo, že právě maminky dětí, by mi mohly poradit čemu se ve své práci věnovat? Co by například od pedagoga očekavaly nebo jak by měl pedagog k dítěti přistupovat....zkrátka co by bylo přínosem mé práce. Děkuji za váš čas a trpělivost při čtení, budu doufat v jakoukoli odpověď.
|
Mr. Miçkey |
|
(28.5.2012 9:29:23) Hyperaktivita u dospelych. Tomu se venuje malokdo.
|
..maya.. |
|
(28.5.2012 9:35:55) jj určitě dobré téma a nebo kombinované postižení adhd*add a třeba vd nebo pas..
k tomu bych měla i co říct, pomáhala jsem s diplomkou na toto téma švagrové
|
barasujan |
|
(28.5.2012 9:43:49) Děkuji za Vaše názory, v mém případě je ale nutné, aby se téma týkalo právě dětí
|
..maya.. |
|
(28.5.2012 11:06:46) aha..tak já můžu max pomoct co se týče dětí s adhd+vd+aspergerův syndrom..syn je školák
|
|
|
bien+Kája08/08 |
|
(28.5.2012 10:03:30) lendulinko-taky k tomu mam co rict..ADHD s VD a podezreni na PAS...
Momentalne jeste neni v instituci,od zari bude chodit do skolky s asistentem..ale co vim uz ted,tak potrebuje opravdu zvysenou peci-jelikoz se jeste porad nedomluvi,miva konflikty s detma,potrebuje u sebe tlumocnika..k udrzeni koncentrace je potreba specifickej druh komunikace-aby vnimal,ze se na nej mluvi,musi se tak trochu zpivat..a hlavne ho nejde do aktivity nikak nutit..
|
..maya.. |
|
(28.5.2012 10:20:21) tak to držím moc pěsti a přeji hodně trpělivosti, my už tohle máme za sebou, syn bude mít osm ale tohle bylo hodně těžké období...syn má as+adhd a vd..
|
bien+Kája08/08 |
|
(28.5.2012 12:34:31) lendul-AS u nas taky pripada v uvahu,popr. VFA..ale na oboji je jeste malej,aby mu to diagnostikovali..no,uvidime..
Muzu mit dotaz?mejlem?
|
..maya.. |
|
(28.5.2012 14:12:13) určitě můžeš, já ti napíšu...
|
..maya.. |
|
(28.5.2012 14:14:05) už jsem ti napsala ne tvůj email pod nickem
|
|
|
|
|
|
|
|
.kili. |
|
(28.5.2012 10:30:21) pokud jde o vztah role učitele a dítěte s ADHD, tak bych řekl, že v obecné rovině spočívá zejména na detekci poruchy a zvláštnostech způsobu výuky. Řekl bych, že zejuména detekce poruchy je věc, v níž může pedagog zejména v první a druhé třídě ZŠ (případně při zápisu) sehrát významnou roli. Mám za to, že zajimávou prací by byla ta, která by se zabývala právě možnostmi detekce ADHD pedagogem a jejich uplatněnním. Detekcí nemíním diagnosu, ale záchyt projevů, které by měly vést k vyšetření. Za stejně zajímavou bych měl práci o detekci poruchy školních dovedností (dylexie, dysgrafie, dyskalkulie).
|
..maya.. |
|
(28.5.2012 10:35:45)
|
barasujan |
|
(28.5.2012 10:46:10) děkuji mnohokrát za reakce..nesmírně si toho vážím
|
|
|
štěpánkaa |
|
(28.5.2012 14:57:40) souhlas s kilim - důležité je opravdu rozpoznat u dítěte možné odchylky a zde jsou velké mezery. já třeba o dys-poruchách na škole nikd ynic neslyšela, o ADHD, ADD, AS a jiných poruchách vím až od doby, co jsme se s nimi osobně setkala. A hned po té detekci jsou důležité i návody, jak s dětmi pracovat - toho se skutečně nedostává. (mimochodem učím už skoro 20 let a v této oblasti jsem pořád je laik - mírně poučený)
|
|
|
jalinka |
|
(28.5.2012 11:16:23) No, docela výzva pro učitele je, jak takové dítě "zaměstnat", aby nerušilo v proudu normální výuky, když se koncentruje na kratší dobu než "standardní" děti a neustále mu těká pozornost.
Taky třeba jak ho motivovat k plnění/dotahování úkolů a k přijatelnému chování... taky mluvím ze žkušenosti, kvůli mému synovi musela učitelka v první třídět zrušit systém černých a červených puntíků (ty černé už neměla kam psát). Pak začala děti odměňovat jen pozitivně a bylo to lepší. A to byla prosím speciální třída s deseti žáky.
Dalším tématem je třeba i domácí příprava na výuku takovýchto dětí... Toho by bylo...
|
..maya.. |
|
(28.5.2012 11:23:14) černé puntíky na specce? u syna jsou klobouky, jsou třída Boba a Bobka a dostávají za odměny, práci v hodině atd klobouky..jinak dostávají smajlíky protože třeba dětem s pas černý puntík nic neřekne...zato zamračený smajlík to pochopí..u syna je takový smajlík jako pětka, má za celý školní rok jednoho a teda obrečel ho dost..ale každý pedagog má jiný přístup..
|
|
|
|