| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Vodafone - problém s vyúčtováním

 Celkem 14 názorů.
 Krevetka 


Téma: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(6.3.2013 22:36:34)
Dobrý večer,
mám problém s vyúčtováním paušálu u VODAFONE. Koncem ledna jsem měnila tarif a brala si "odměnu po dvou letech", jsem u nich cca 8 let. Ten chlápek, co mi měnil paušál mě neupozornil, ač jsem se na vedlejší výdaje ptala, že starý mi dojel 25.1. a já ho nezrušila a zaplatím starý i nový. Službu jsem měnila 29.1.13. Ještě bych pochopila, kdyby mi naúčtovali z nového tarifu 4 dny. Naprosto odmítám za jednu službu platit dvakrát. Máte někdo zkušenosti? Já jsem se tak sekla a odmítám to zaplatit. Většinou rychle chladnu a platím a tady už to trvá 14 dní a točí mě to čím dál víc.
 Točená vanilková 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(6.3.2013 22:45:28)
Měnila jsem takhle tarif asi před dvěma lety, myslím že mi naúčtovali celý starý tarif a poměrnou část nového.
 TeriRez+3 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(6.3.2013 22:57:32)
Ano, měnila jsem na podzim a myslím, že to bylo také tak - ke starému tarifu mi připočetli ještě poměrnou část z nového. Operátor mě na to dokonce upozorňoval, ať se neleknu, že ta prvotní částka, kterou budu platit, bude vyšší, než kolik mám domluveno u nového tarifu.
 Krevetka 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(6.3.2013 23:00:40)
Divá Báro, ne, nebyl to žádný podomní prodejce, še proběhlo řádně na pobočce společnosti. Jako jo, beru, zaplatím starý paušál a 4 dny z nového, ale dva celé paušály prostě nezaplatím. NE.
 Krevetka 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(6.3.2013 23:02:21)
Tak koukám, že nejsem sama... Vám to nevadilo? Mně to připadá jako za jeden rohlík zaplatit dvakrát..???
 Točená vanilková 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(6.3.2013 23:11:12)
Já měnila tarif zhruba v půlce zúčtovacího období, takže jsem platila jeden celý + půlku nového - na ten jsem měla zase víc volných minut, takže jsem zas tolik neprovolala. A hned následující měsíc jsem už měla výhodnější tarif, takže případná ztráta se vyrovnala.
Ty bys měla platit celý starý tarif a 27 dní z nového.
 TeriRez+3 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(6.3.2013 23:15:22)
Nevadilo, měnila jsem teda ke konci zúčtovacího období, každopádně mi tam díky tomu naskočily nějaké další volné minuty a sms z nového tarifu, tak mi přišlo logické, že to musím taky zaplatit.

Ale Tvoje rozhořčení chápu, jsi na začátku zúčtovacího období, takže budeš platit zbytečně hrozně moc ~a~
 Krevetka 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(6.3.2013 23:48:26)
Točená van., ale já platím za jednu službu 2X? Nebo jsem magor? Já někomu prodám jantes a pak si to vyúčtuji znovu? Možná jsem mimo, ale ten systém se mi nelíbí.
 Suza007 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(7.3.2013 6:27:38)
Já si nedávno měnila tarif sama od sebe a ještě mě prodejce upozorňoval, ať si to změním až ke konci zúčtovacího období, protože starý tarif zaplatím v daném měsíci celý a ještě poměrnou část nového. Ale neplatila jsem oba tarify celé.
 Ziwa 
  • 

Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(7.3.2013 7:08:16)
Tak asi budu v mensine,ale menila jsem za posledni rok 2x a v obojim krom vyhod mi jako darek bylo puvodni uctovani odpusteno a z noveho uctovana pomerna cast.Takze to jde...
 zerat 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(7.3.2013 10:17:34)
Vodafone se nejvíce snaží když chcete odejít, to by vám pak snesli i modré z nebe ~:-D
 zerat 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(7.3.2013 10:16:46)
Volala jsi tam a reklamovala jsi to? Víš, kdy jsi tam volala? Zkusila jsi se odvolat na telefonát s dotyčným? Já jsem dokonce nevěděla s kým jsem volala, ale když jsem tam slušně zavolala a žádala vysvětlení, tak se pán na lince kouknul do systému a říkal, že vidí, že jsem mluvila s kolegou... no a vyhověli mi s omluvou ~R^ Nicméně změnili jsem operátora a musím říct, že mě dost zklamalo právě to, jak nám vyhrožovali tímhle stejným, že jestli nestihneme převod čísla do konce zúčtovacího období, tak zaplatíme celý měsíc ~e~ ~8~ U konkurence nevěřili když jsem je prosila ať se pokusí převod urychlit, že máme platit celý měsíc resp. celoměsíční paušál znovu. ~;)
 klíčnice 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(7.3.2013 10:51:00)
Krevetko nedej se. Manžel s nimi pořád něco řeší, je u nich taky dlouho, ale chování vůči stálým zákazníkům je děs. S běžným operátorem většinou nic nevyřešíš, nejlepší je to řešit s někým "seshora", trvej na přepojení s někým kompetentním. Řekni, že jestli ti nevyhoví, okamžitě vypovíš smlouvu a přecházíš ke konkurenci, že už sis to zjišťovala a nabídli ti ještě lepší podmínky atd. U nás to vždycky zabralo a nabídli ještě lepší tarif ~z~
 Mlada 


Re: Vodafone - problém s vyúčtováním 

(7.3.2013 15:39:13)
Já měnila tarif vloni, ale jsem přesvědčená, že jsem platila poměrnou část ze starého a z nového tarifu. Ale asi nedohledám.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.