Uarda |
|
(18.3.2014 16:37:04) Zapomínaly jsme na prvním stupni velmi často, dlouho do páté třídy. Holka nosila poznámky, při určitém počtu následovalo napomenutí třídního učitele, při dalším důtka třídního učitele, pak důtka ředitele. Hádala jsem se celé roky, že není možno hodnotit zapomínání stejně jako nedbalost, protože moje dítě není nedbalé, ale nezralé. Holka vystresovaná, počet bodů, za něž se "získávaly" příslušné záznamy, s vyššími ročníky klesal, takže moje dítě, ač se zlepšovalo, stále nestíhalo. Celých pět let jsme byly na pokraji dvojky z chování. Jednou jsem nepříjemný rozhovor s učitelkou zakončila zdvořilým, ale pevným upozorněním "Doufám, že to nebudu muset řešit s panem ředitelem," a třídní mi od té doby dala pokoj. Ustála to dcera i já. Nemyslím, že zapomínání, byť časté, ale nikoliv nedbalé, je důvodem ke dvojce z chování, a u ředitele bych byla ochotná se pohádat a řešit to i výš. Naštěstí to nebylo nutné. Od druhého stupně problém není, dcera vyspěla, ale přístup školy mi dodnes vadí.
|
Alena | •
|
(18.3.2014 17:33:11) A tim chces rict co?
|
Alena | •
|
(18.3.2014 17:40:43) Znovu nechapu na co chces poukazat.
|
Alena | •
|
(18.3.2014 18:00:23) A co ma byt? To jako kdyz bude napsano v klasifikacnim radu skoly, ze se dava dvojka za zapominani, tak ma zklapnout podpatky a nikam nechodit? Mne by bylo fuk, za co se dvojka z chovani dava,i kdyby to bylo v deseti radech, nemusim s tim v tomhle pripade souhlasit a mohu se pokusit o debatu nad spravnosti takovych rozhodnuti. Opakuji skola je pro deti. Ucitele se mnohdy vybijeji v naprostych blbostech, copak poznamky za zapominani jsou normalni? Po detech se chce, aby neustale nosili neco ze skoly, do skoly, dostavaji ruzne drobne ukoly - nektery den jo,jeden, nekolik, nektery ne, v utery pravitka, ve ctvrtek atlas, boty do pytliku. Ja bych neco zapominala porad, jenze ja jdu do prace s kabelkou a nikdo nechce, abych si kazdy den nosila veci do prace a zpatky, je normalni je nechat na pracovisti. A sef me nehodnoti, jestli mam orezavatko nebo ne, ale co je udelane. Jak maji pak deti poznat, co je podstatne. Nase prvnaci zadne poznamky za zapominani nemaji. Veci si proste nechaji ve skole vsechny. Maji ukol, ale jeden velky tydne a pravidelne, takze se ho snadno nauci nezapominat.NOsi akorat tak penal, a pokud ho zapomenou, no a co, ve skole jsou nahradni psaci potreby. A nezda semi, ze by jejich charakter trpel.
|
Alena | •
|
(18.3.2014 18:44:38) Dekuji za radu, ale ja deti ve skole mam. Vybrala jsem takovou, s kterou jsem spokojena. A dohadovat se chtela Uarda, ja jsem s ni jen souhlasila. Nicmene mam pocit, ze "dohadovani" ci diskuse rodicu s ucitelkami ci reditelem do skoly patri.
|
Alena | •
|
(18.3.2014 18:47:15) To se muzu zeptat, jen pokud odpovidas primo mne?
|
|
|
|
|
|
|