| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP

 Celkem 39 názorů.
 withep 


Téma: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 6:10:39)
Jak jsou hodnoceny děti s IVP na běžné základní škole, kde se normálně známkuje?

Mám představu, že by dítě mohlo být klasifikováno stejně jako ostatní děti s tím, že to, co má oproti nim v IVP navíc, by bylo hodnoceno slovně. Nějak mi nedává smysl, známkovat individuálně jedno dítě, jednak to nevypovídá nic o jeho práci a pokroku a jednak tam chybí i ten srovnávací a kontrolní aspekt - jak si vede ve srovnání s ostatními. Může to tak být, je to obvyklý způsob?

A nebo - když už má IVP, kde je popsáno, že na něho budou kladeny větší nároky a jaké - bude přímo známkováno za to, nakolik tyto nároky splnilo? Na jednu stranu - děti, které mají v IVP úlevy (např. kvůli SPU, AD(H)D apod.), tam asi někdy mají napsáno, že mají být klasifikovány mírněji. Takže analogicky bývá nadané dítě klasifikováno přísněji? Na stranu druhou, je celkem velké riziko, že se ten plán přestřelí, že se nároky nastaví příliš vysoko a dítě je nesplní, a kdyby mělo v důsledku toho horší známky než děti, které odvedly ve srovnání s ním méně práce, bylo by to poněkud demotivující. Mně na známkách nezáleží (to přijde až vynuceně před přijímačkami na gympl), ale synovi ano.
 Nessie a příšerky 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 8:27:45)
Momentálně žádné mimořádně nadané dítě s ivp nemáme, takže nemůžu napsat konkrétně, ale přísnější známkování (nebo za větší rozsah učiva) je nesmysl. Slovní doplnění by bylo ideální - zkus domluvit na škole a zanést do ivp. Záleží, co je v ivp, chodí na předměty se staršími nebo mu učitel přidává práci individuálně?

Děti s svp nemají mírnější známkování, jen mají přizpůsobené podmínky, pomůcky atd. Když je nastavena např. hranice v diktátě za 3 chyby známka 2, má ji každý, ale žák s "dys" může mít místo diktátu doplňovačku, větší písmo, kratší text, více času.. ale na za stejný počet chyb lepší známku.
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 8:57:16)
Zůstane ve své třídě, bude dostávat práci navíc/jinou. IVP teprve začíná vznikat, právě by se do něj mělo napsat, jak bude dítě hodnoceno, učitelka to dělá poprvé, já také :-)

Připadá mi logické, že se tam napíše např. naučí se pracovat se svými chybami - učit se z nich (nebo naučí se hledat hlubší souvislosti), a na konci období se slovně vyhodnotí, nakolik se mu to podařilo. Protože co na tom jako známkovat, když jiné děti to umí samy od sebe (nebo to nemají "v popisu práce").
 x x 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 14:03:54)
Nějak nechápu rozdíl mezi tím, když dostane za 2 chyby v kratším testu dvojku a za 2 chyby v o polovinu delším testu dvojku. Je to zkrátka nespravedlivé a je to úleva. Stejně jako mi přijde na hlavu, že mojí dceři to vychází prakticky na skoro čistou jedničku z češtiny, ale učitelka chce být na ty šikovné přísnější, tak jí napsala, že to má mezi jedna a dvě a že bude dávat na konci roku spíš ty horší známky. Pak tam má kluka, který má známky spíš na dvojku a taky mu to dala jedna až dvě, pak tam má taky děti, které by měly mít už spíš trojku a mají to u ní na dvojku. Jak k tomu přijde moje dcera, která má průměr známek 1,16. Takže pak tady máme situaci, kdy bude mít dvojku dítě s průměrem 1,16 a zároveň i dítě s průměrem 2,7. Je to normální? ~d~
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 14:24:26)
žubko, průměrnýá známka je blbost, přesně jak to píše Delete,

jinak samozřejmě ten systém vaší učitelky, když už jde o průměr, je úplně pitomý
 Nessie a příšerky 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 15:57:36)
Žubko, systém vaší učitlky je velice podivný, nemůže některé známkovat přísněji proto, že jsou lepší.
S kratším testem nemáš pravdu, není to stejné jako by byla snížená stupnice známkování. Často je to tak, že dítě s spu má diktát ok, ale rychleji se v tomto směru vyčerpá, takže v posledních 2 větách už sází jednu chybu za druhou.
 libik 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 9:03:01)
Whitep,ty se ptáš jako učitelka nebo jako maminka?
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 9:15:05)
V poslední větě zmiňuju syna ~;)
 Raduza 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 10:31:57)
U nás mají nadané děti matematikou s jinou učitelkou. Jsou sesbíraní ze všech tří tříd jednoho ročníku. Ale nevím, jestli mají i těžší příklady na písemky nebo víc. Za nás měla učitelka dvě úrovně písemek do matematiky. Ti lepší dostávali těžší písemky a ti horší dostávali lehčí. Když jsme pokazili i tu těžší, tak jsme dostali pohlavek :-). Z matematiky samozřejmě jedničku nemohl mít skoro nikdo (možná nikdo). To stejné na gymnáziu. Dva výborní žáci dostávali nesrovnatelně těžší příklady. Ti tedy jedničku měli :-). Když porovnáváš ty s IVP kvůli poruchám, kteří mají mít odlišné podmínky a nikoli známkování, tak bych to taky nastavila tak, že bude mít buď více věcí na písemku, jiné ústní zkoušení nebo těžší. Ono totiž někde by odlišné známkování za počet chyb ani nastavit nešlo.
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 10:54:30)
Jenže když se dá náročnější písemka a vznikají horší známky (než by to dítě mělo bez IVP), hrozí, že se kvůli nim nedostane na gympl. Což je paradox - méně nadané dítě se dostane, protože je známováno srovnatelně s ostaními, a více nadané ne, protože je známkováno za těžší úlohy. Jasně, že i obecně jsou různě známkované děti i v rámci třídy, natožpak z různých tříd, natožpak z různých škol, známky nikdy nemohou být zcela objektivní, a proto hrají jen doplňkovou roli při přijímacích zkouškách (no ale hrají). A IVP z přísnější klasicikací by tento problém ještě prohloubilo, což není žádoucí.
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 11:06:49)
On by více příkladů než ostatní zvládl, nebo i těžších. Ale moc nedává takové ty fígle, tuhle měl zajímavější slovní úlohy navíc - jeden ručník uschne za 45 minut, za jak dlouho uschne 6 ručníků? - no tak to vynásobil. A zatím nevím, jestli je to tím, že v učebnicích matematiky jsou slovní úlohy dělané primitivně, aby si na nich děti procvičily početní operace, a ne aby se naučily přemýšlet, tak to tak vyřešil ze zvyku. A nebo prostě má to nadání nastavené tak, že nasává informace jak houba, má výbornou paměť, ale schopnost s informacemi pracovat má průměrnou nebo i podprůměrnou a je třeba ji více rozvíjet (no, to je vlastně třeba v obou případech).
 Vaitea 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 12:10:47)
whitep,

Není to spíš proto, že ta úloha s početní operací nemá mnoho společného.
Je to jen logická úvaha, k tomu nepotřebuješ ani umět sčítat ~;).
Nemyslím, že by synovi chybělo logický myšlení, ale pokud má jiné poruchy, třeba hůře "rozklíčuje" to zadání.
Nevím jestli to píšu srozumitelně.
Můj syn byl opak, takovéhle a mnohem složitější úlohy ( Jirka vyjel první, měl žlutý triko; Karel jel pomaleji než Jindra a neměl modré triko....... Kdo přijel první, druhej apod.) dával zpaměti. Jak tam byla početní operace, musel se hodně soustředit. Vypočítal,ale " neviděl" tam ty souvislosti hned. Neměl nadhled, nebo jak to popsat.
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 16:06:49)
Je. Někdy se mu nedaří se zamyslet a zachytit nenápadnou, ale podstatnou informaci nebo vypustit informaci, která je tam navíc. A samozřejmě počítá, i když nemá. Když byly X 4 roky, narodila se mu sestra, nyní je mu 9 let, o kolik let je X starší než jeho sestra? I zpětně odmítal pochopit, že výsledek není 5, že přece proč by tam psali, že je mu nyní 9, kdyby to nebylo důležité ~k~
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 16:10:49)
withep, kolik je synovi roků? ona se i logika vyvíjí a je potřeba na ní pracovat, pořád a hodně, tyto děcka někdy mají snahu chápat moc doslovně a nebo zase zbrkle počítají s číslama, ktrý uvidí, ještě než si stačí uvědomit, o čem ty čísla jsou, oni se na ně vehají bezhlavě

a co je potíž ožná u tvýho syna může být špatný pochopení textu, nejen psanýho, i slyšenýho, je potřeba nahlas říct, co znamená to, co tam má napsaný, třeba si to i namalovat

navíc nadání neznamená vžycky to, že děcko umí všechno, jen má schonost se to rychle naučit, ale potřebuje pomoc, a potřebuje jí někdy víc než ten, kdo má inteligenci průměrnou, právě proto, ž jejich vnímání je trochu ... pozněměný nebo jak to nazvat

 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 16:11:22)
jo a obrovskou chybou je to, co si myslí bohužel ještě pořád i spousta učuitelů - že nadaný děti nedělají chyby
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 18:16:09)
Yuki, souhlasím, vím, že potřebuje víc podpory než "standardní" dítě, a myslím, že pomalu už tomu začíná rozumět i jeho učitelka. Je mu osm. Je to až legrační, jak dokáže rychle vyluštit hlavolam, nad kterým já marně hloubám půl hodiny, ale pak se ho zeptáš, jaký je rozdíl mezi stromem a keřem, a začne vymýšlet takové konstrukce... ~:-D. Chápu, že toto asi je to kreativní a originální myšlení, ale stejně je to pro mě záhada, jak to tam jako v té hlavě má udělané ~k~
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 18:28:07)
ptala jsme se dnes syna, nejmladšího, normálního, jaký je rozdíl mezi hadem a žížalou.
Věděl, že had je plaz a tak to zkusil touto cestou. Žížala určitě není ryba, dokonce ani obojživelník. To je jasný. Had je plaz, takže žížala je jinál plaz to být nemůže. Pták to taky není. žížala musí být savec :)))

prostě někdy se vytvoří taková zkratka, kterou nejde obejít :))
 Nessie a příšerky 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 16:18:26)
Tuten, ale aby se nenudil, nemůže ty písemky dostat 2? Když už to teda musí být písemka, aby se dodrželo známkování. První udělá s ostatními a ve zbývajícím čase bude dělat příklady navíc,za tu část pak známku dostat může, ale nemusí.
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 18:27:57)
Nessie, to by dostal jen dvojnásobnou dávku té nudy ~;). Tyhle děti potřebují práci na hranici svých shopností, aby se rozvíjely, aby ten svůj kognitivní hlad nasytily. Rychle se naučí to, co ostatní, a zatímco ostatní to potřebují opakovat, ony potřebují jinou práci navíc - jít víc do hloubky, hledat souvislosti, vymýšlet praktické využití atp.
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 18:32:12)
písemku stejnou a pak navíc zajímavý příklad, třeba nějakou zebru nebo kvíz, ale už ne na známku

stejně tak je blbost přeskočení ročníku, prootže děcko, kdhyž rychleji chápe třeba tu matiku, tak chápe rychleji vždycky, takže když bude prvňák u druháků, bude se nudit tam, vysvwětlení pochopí hned, procvičovat prakticky nepotřebuje
takže přeskakování ročníku nemá smysl

strašně těžko se stará o tyto děcka, v našem systému, oni potřebují jet po svým a to naše školství moc neumožňuje a navíc když ěkola udělá cokoliv navíc,k vybočí z toho stereotypu, tak ji zdrbe inspekce, jak má zajištěnou bezpečnost, návaznost, nepřetěžování, dostatečný procvičení..... a hlavně papíry, bez papírů ani ránu
nedivím se, že se do toho školám nechce :(
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 11:00:52)
Náš syn má taky kombinaci odlišností, i když ne tak vražednou. A nevíme, které potíže jsou způsobené čím - zda tím ujetým intelektem, soc./em. nezralostí, ADD, dyspraxií (a ty jsou možná jen projevem přetrvávajících prim. reflexů), zkříženou lateralitou, špatným prostorovým viděním,...

Úplně stačí, když se mu při psaní projeví add s perfekcionismem, soustředí se na to, jak píše, a nezvládne už, co píše, napíše jiné písmeno, upadne do amoku a rozbrečí se, slzy mu rozmažou další písmena... to tedy asi dělá jen doma, ve škole se drží statečněji, ale zkrátka je na čem pracovat. Fakt nepotřebuje jen ztížit učivo a už vůbec ne přísnější známky.
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 12:30:47)
dvojí výjimečnost má syn taky, ale on teda zvládl snad už úplně ty svoje dys, nebo aspoň zvládá je tak, že s tím nemá problémy, potřebuje jenom větší papír, píše velkým písmem, potřebuje zohlednit "hnusopis", aby mu neškrtli jako nečitelný a nebylo to jako chyba, a potřebuje víc času, aby napsal všechno, co ví, protže toho ví moc
chyby naštěstí nedělá, přestože má ty dys úplně všechny (až na dyskalkulii, tu nemá, ale numerika ho nebaví)
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 12:26:00)
syn má ivp, pracuje navíc (individuálně, intenzivně, poctivě a hodně), písemky píše s ostatníma, takže má vlastně téměř jistou jedničku z matiky, i když teď mu teda asi ani nevychází :))) i mimořádně nadaný matematik se splete u sčítání a odčítání :)
jenže nejen písemky jsou podkladem ke známkování, učitel ví, co on umí a k tomu vyhrané všechno soutěže, takže nejspíš tu jedničku zase dostane

ale o známce to není, i kdyby dostal trojku, je to jedno, podstatný je, co umí a co s tím dokáže dál
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 12:31:53)
jinak u nás je ivp na dvojí výjimečnost už šestým rokem, nějakou tu zkušensot s tím už mám, zákaldka to uměla, gympl s tím bojuje ještě pořád, ale je to lepší :)
 Kolbina 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 12:57:17)
Yuki,

můžu se zeptat na zkušenosti se ZŠ? Učitelka jela dle IVP a vše fungovalo? Dítě má také dvojí výjimečnost, ale bojujeme. Těším se právě na 8G, že se to zlepší.
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 14:20:37)
Kolbino, ono to fungovalo proto, že škola věděla, jak na to, škola byla ale specializovaná na nadaný děti

děti měly práci navíc, strašně moc práce navíc, i hodnocení bylo přísnější, ale nebyl to problém, pro všechny v té trédě to bylo stejně a nikdo neměl výraznější potíže to zvládnout. Samozřejmě, někomu šla líp matika a jinýmu angličtina, jako všiúde jinde, ale to ani není podstatný.
Hlavně se po nich chtělo, aby mysleli, aby spojovali souvislosti, by na něco přišli a aby uměli svoje poznatky i předat dál, nejen ve třídě spolužákům, ale taky ostatním formou prezentací a taky odpřednášet to před i cizíma lidma.

 Kolbina 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 16:24:40)
Tak dítě bylo taky ve škole pro nadané, ale děs :-( Teď je v běžné škole a je to lepší, ale není to ono. Málokdo má s tím zkušenosti.
 . . 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 16:29:23)
Kolbino, proč to byl děs? neuměli s dvojí výjimečností pracovat ani na škole pro nadané? Nebyla to "jen" výběrová škola (jazykovka např.)?
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 16:33:05)
i ve škole pro nadané je to o lidech, o konkrétní učitelce. Zažili jsme tam takovou ,která nadaný děti považovala za neschopný a jejich vyčlěnění doi speciální třídy za blbost, nechápu, proč jí tu třídu pak dali... a od té doby je to tam asi zvykem, teĎ sjem se dívala ,že zase třídu nadaných dětí má učitelka, ktrá nadaný děti nemá ráda a pamatuju si, jak to i řekla

ta škola ale celkově co se týká nadaných upadá, je to o lidech, kdekoliv
 Kafe 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 13:08:23)
V PPP nabízeli synátorovi přeskočit ročník matematiky. Ale odmítla jsem to. Předpokládám, že by byl hodnocen normálně, ale dělal prostě látku pro starší děti.
 Delete 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 13:48:30)
withep,

IVP není neměnný, dá se upravovat, pokud se zjistí, že v něčem nevyhovuje.

Jinak hodnocení na vysvědčení by nemělo být podle průběžných známek z učiva, ale podle toho, jestli splnil cíle. Ty mohou být díky IVP pro něj jiné, ale nemusí. IVP může být o tom, že cíle zůstanou stejné jako pro ostatní, ale bude je naplňovat jiným způsobem. Takže pokud má dítě na konci druhé třídy v matematice ovládat násobkové řady a názorně násobení a dělení, slovní úlohy typu n-krát více, n-krát méně, poznat, ve svém okolí ukázat a změřit úsečku, tak by na základě takto stanoveného cíle měl mít jedničku každý, kdo to na konci druhé třídy zvládl. Ale někdo holt pořád dokola vyplňuje tabulky násobků, násobení a dělení řeší pomocí postupného načítání a odečítání, slovní úlohy řeší jen ty základní (Kolik kol dohromady má 6 aut?) a zvládne změřit délku lavice a čáru v sešitě, a někdo dostane za úkol vyřešit, o kolik metrů více potřebuje pletiva na plot, když jednu stranu zahrady zvětší 2x a druhou 3x, přičemž k dispozici dostane pouze plánek zahrady v nějakém měřítku...
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 14:21:56)
Jinak hodnocení na vysvědčení by nemělo být podle průběžných známek z učiva, ale podle toho, jestli splnil cíle

Delete, to je přesně ono,a bez kledu na to, jetli má děco ivp nebo nemá
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 18:37:01)
Delete, díky, moc pěkně jsi vyjádřila mou mlhavou implicitní představu :-)
 Len 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 14:17:37)
Jsem opravdu rada, ze nemusim resit jeste klasifikaci. My meli dnes pohovor ve skole kvuli mimoradnemu nadani dcery a jeji integrace je mnohem slozitejsi nez u syna, ktery byl integrovan v te same skole kvuli PAS. Do konce skolniho roku mame kvuli tomu naplanovane jeste tri schuzky. Skutecne jedine stesti, ze se neznamkuje.

Withep, drzim palce, ctu, ze mate dvoji specialnost, to je hodne problematicke i v mene zkostnatelem skolnim systemu~x~
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 14:26:32)
Len

Do konce skolniho roku mame kvuli tomu naplanovane jeste tri schuzky

tak to my tady u nás jen tiše závidíme, prooptže u náw se škola většinou snaí dělat mrtvýho brouka a nebop předstírí, že do toho roidče nemají co mluvit a když se rodiče snaží vetřít do školy kvůli ivp, tak je škola otrávená a dává najevo, že rodiče prudiče tam nepotřebuje, nestojí o ně, s potížistou se bavit nechce...

u vás je to spolupráce, to jee super
 withep 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 18:46:07)
Taky závidím tři schůzky. Donesla jsem do školy zprávu z PPP, aby se na ni podívali a že bychom si domluvili schůzku ohledně IVP. Ředitelka mi řekla, že IVP bude dělat třídní učitelka s výchovnou poradkyní a že jí to předá. Pak jsem měla nějaké lítání a vyřizování a práci a nemocnou dceru, až teď nastal klid, jenže mezitím paní učitelka sepsala IVP sama (i bez výchovné poradkyně, vždyť výchovná poradkyně to taky nikdy nedělala, tak jak by jí mohla pomoct), dala mi to už hotové a všemi podepsané. Jsme se prostě nesešly, abychom se domluvily a ujasnily si, co a jak.
 Yuki 00,03,07 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 18:49:45)
přesně, takto se u nás dělá ivp

já jsem to jednou odmítla podepsat, to bys měla vidět, jak se na mě tvářili...
prostě blábol o ničem, to podepsat nemělo smysl

a přitom na internetu se dá najít, jak to má vyapdat, existuje sposuta návodů pro práci s nadanýma, jenže učitelé to neví, nechtějí vědět, a nikdo to po nich valtně ani nechce, jediný, kdo by to chtěl, jsme my rodiče, a nás do toho odmítají zatahovat
 Kolbina 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(18.5.2016 20:40:27)
Je to opravdu všechno o lidech, když učitelka nechce pracovat s nadaným nebo s DYS nebo kombinace obojí, tak prostě nebude. Je to práce navíc, a do toho se nikomu nechce. Ne, jazykovka to nebyla.
 Thea + 2 


Re: Hodnocení/klasifikace mimořádně nadaných dětí s IVP 

(19.5.2016 10:30:15)
Za mě by mělo být hodnoceno stejně, ale s písemným komentářem. Já chápu, že je těžké nastavit kritéria hodnocení, ale vím, jak mi na základce přišlo absurdní, že jsme byli rozděleni v matematice na 2 skupiny a my jsme v té lepší řešili úlohy spíše středoškolské a pak měl zkrátka občas někdo na vysvědčení dvojku, zatímco ta slabší část dělala opravdu velmi primitivní úkoly a byli motivačně samá jednička (někteří i čtyřky samozřejmě, byli vážně slabší).

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.