macčí,Matyáš04,Richard08 |
|
(29.10.2016 0:21:21) Nemáte,prosím někdo reference na druhý stupeň a možnost přestupu do 6. třídy z jiné ZŠ. Neptám se na gymnázium, to by nebyl náš případ,ale na klasickou ZŠ. Případně bych uvítala zkušenost s integrací dítěte s SPU na této škole. Děkuji
|
januska.1 |
|
(29.10.2016 0:26:00) Proc pro dite se SPU zrovna Truhlarskou?Byla Ti doporucena?
|
|
januska.1 |
|
(29.10.2016 0:26:24) Proc pro dite se SPU zrovna Truhlarskou?Byla Ti doporucena?
|
|
januska.1 |
|
(29.10.2016 0:26:46) Proc pro dite se SPU zrovna Truhlarskou?Byla Ti doporucena?
|
|
januska.1 |
|
(29.10.2016 0:27:08) Proc pro dite se SPU zrovna Truhlarskou?Byla Ti doporucena?
|
|
22.12Kristiána00716 |
|
(29.10.2016 0:48:31) Když centrum tak to doporučuji Stepanskou. Kamarádka tam měla syna se SPU a navíc s epilepsií a velká spokojenost. Malá škola max 2 třídy v ročníku.
|
macčí,Matyáš04,Richard08 |
|
(29.10.2016 12:49:00) Kristiáno díky, nejde mi o centrum jde mi o jakoukoliv ZŠ kam bych zvládla syna vozit z Brandýsa a kde by se mohl dál rozvíjet. Byla mi doporučena Truhlářská, syn má vývojovou dysfázii (poruchu porozumění)... papírově je dyslektik a dysortografik,ale má nadprůměrné IQ ,bohužel se porucha projevuje i v oblasti sociální ,tedy se v některých oblastech podobá dětem s poruchami autistického spektra (Aspergerův syndrom) a s těmi prý velmi dobře pracují právě v Truhlářské.
|
Okolík |
|
(29.10.2016 21:20:09) Ano, dětem s AS se tam skutečně věnují nad rámec co je běžné v jiných školách a také na úkor dětí bez diagnóz. Ty ze školy prchají. Pokud ti nevadí, že v některých třídách jsou "Aspíci" integrovaní mezi 30 dalších dětí a syn to zvládne, pak je to škola pro vás. Třeba budete mít kliku a v pro vás vhodné třídě jich tolik nebude. Pracuje tam i dost asistentů, ale v některých třídách jsou i 3 děti, které asistenta potřebují a asistent je tam jen jeden. Spojení z Brandýsa myslím dobré - přes Masarykovo nádraží.
|
macčí,Matyáš04,Richard08 |
|
(29.10.2016 23:35:26) Okolíku díky moc, to potřebuji slyšet. Nevadí mi,že ve třídě je víc "aspíků", i když ten počet dětí je jistě nepříjemně vysoký. Stejně tak mi nevadilo,když asistent přidělený do třídy na základě "papírů" mého syna asistoval i dalším dětem, které mají problémy s učením ... bylo to samozřejmě tím,že naše paní učitelka situaci ve třídě výborně zvládla a syn prospíval - nemyslím tím,že ho nechala projít s pěknými známkami,ale že zvládá učivo a rozvíjí se. Počet dětí s SPU ve třídě asi není podstatný, důležitá je atmosféra jaká panuje ve třídě a kvalita výuky. Pokud by vztahy ve třídě byly narušené a výuka nefungovala,pak by to byl jistě problém. To asi budeme muset vyzkoušet. Obecně jsem se takto dotazovala i na jiné školy (ne přímo tady) a tam u některých mi bylo z vícero zdrojů řečeno,že na druhém stupni výrazně převažují děti s problémy v chování i učení a tudíž kvalita výuky je velmi nízká. Každopádně díky za info,budu pátrat dál.
|
|
|
|
|
Slída |
|
(29.10.2016 13:24:37) ideální je napsat e-mail, že máš zájem, aby tvoje dítě přestoupilo k nim od daného ročníku, zda mají volné místo. Domluvit si schůzku nebo zjistit den otevřených dveří a zajít se tam podívat. Reference jsou super, ale můžou být dost zavádějící, takže lepší je si udělat obrázek sama. Promluvit s ředitelem a uvidíš, jak se bude stavět k diag. tvého dítěte.
|
macčí,Matyáš04,Richard08 |
|
(29.10.2016 13:57:14) Slído díky, toto je přesně další krok,který hodlám udělat. Zatím,ale dávám dohromady školy kam by bylo možné zajít a zeptat se. Naše situace je poměrně složitá, vzhledem k poruše kterou syn trpí a místem trvalého bydliště. Nepřestupujeme kvůli problémům ve škole,ale protože naše stávající škola má jen první stupeň. Hledám školy již delší dobu, bohužel v naší PPP jsem nedostala žádný tip a tak jsem se uchýlila k vyzvídání referencí na internetu - minule se mi to vyplatilo. Samozřejmě se nespoléhám jen na reference od maminek nebo známých,ale řeším i poradu s SPC,logopedem apod. Přímé zkušenosti rodičů dětí ,které do školy chodí nebo jejich známých jsou pro mne dost důležité, protože jsem již v minulosti zažila doporučení z PPP, po návštěvě ve škole a pohovoru s paní ředitelkou vše vypadalo růžověji než růžově a provozní realita pak už tak růžová nebyla.Nakonec jsem pochopila,že řeči se vedou ,sliby se slibují a jen člověk s delší zkušeností vidí jak to všechno vlastně ve skutečnosti je.
|
Slída |
|
(29.10.2016 14:30:43) macčí, chápu. já jsem v obdobné situaci, jen hledám vhodnou MŠ. Ty vyhlídnuté a dostupné jsem obeslala, jen z jedné mi odpověděli, že se tam můžu jít podívat i přesto, že v tuto chvíli nemají volné místo a v jedné máme rozjednanou přihlášku v rámci pedagogicko-psychologického vyšetření. Takže z asi pěti subjektů se mi to v tuto chvíli smrsklo na 2. Někdy mám pocit, že čím víc se v tom vrtám, tím je všechno horší :-( Nakonec u našeho syna bude nejvíc záležet na učitelce a tu si vybrat nemůžu, takže mám pořád strach, abych nepřebrala. Pokud to neklapne na první dobrou, bojím se, že už ho do školky nikdy nedostanu. Hodně štěstí!
|
macčí,Matyáš04,Richard08 |
|
(29.10.2016 14:57:45) Slído, to jsme na tom velmi podobně. Postupně mi ze seznamu vhodných škol odpadlo 7ks z různých důvodů. Ty,které bych chtěla jsou mimo naší dojezdovou vzdálenost ... tedy jezdím se synem už pomalu 8let např do školky jsme z Brandýsa jezdili na prahu 4, na zš jezdíme na prahu 7,takže naše dojezdová vzdálenost se jaksi vymyká běžným standardům. Ale už jsem hrozně unavená,takže se snažím to dojíždění omezit. Bohužel u dětí se speciálními potřebami je to složité, některé školy mají v popisu integraci,ale reálně integrace nefunguje.Jiné naopak přímo v popisu školy nic nemají a jsou v práci s těmito dětmi velmi úspěšné. Proto se ptám kde můžu a na seznam mi díky tomu přibyly 3 školy,ale také další ubyly ... je to boj. Také vám přeji hodně štěstí a ať se vám podaří najít vhodnou školku.
|
januska.1 |
|
(29.10.2016 16:53:59)
|
|
|
|
|
|
Ptáčková |
|
(31.10.2016 17:01:32) Ahoj, Mám na Truhlářská oba syny, Jeden v 7. S ADHD a všemi možnými dys, má asistentku s dalšími 2. Ve třídě jich dlouho bylo pod 20, letos přišli 3 další, tak už je jich přes 20, ale snad půl jsou cizinci... Přechod na 2. St. Byl dost síla, ale už se to rovná. Bojovali jsme i se šikanou. Přístup učitelů je kus od kusu, bojujeme s češtinářkou... Dokonce i uvnitř ped. Sboru se asi něco děje, protože výchovný poradce ukončil s o u činnost, protože už toho měl dost, stále nemáme IVP... musím zaurgovat... Druhý je v 5., taky ve třídě není ani 20 kousků, cizinci výrazně v menšině, asistentka není třeba. Celkový spolu jako třída víc drží...
|
macčí,Matyáš04,Richard08 |
|
(2.11.2016 20:15:11) Díky moc za věcnou informaci, už jsem se rozhodla,že se zkusíme na škole zeptat ... doporučili mi ji i v SPC,logopedka a asistentka u nás ve škole.
|
|
|
Bachratka |
|
(2.12.2016 14:45:24) já jsem slyšela v PP, že právě v Truhlářské je hodně integrovaných dětí. Mě by zajímal ten púrogram česko-italský. máte někdo zkušenost? Jak moc umějí ve 3. třídě? chci tam dát dceru.
|
|
Bachratka |
|
(2.12.2016 14:45:25) já jsem slyšela v PP, že právě v Truhlářské je hodně integrovaných dětí. Mě by zajímal ten púrogram česko-italský. máte někdo zkušenost? Jak moc umějí ve 3. třídě? chci tam dát dceru.
|
|
|