Kudla2 |
|
(16.9.2017 20:48:14) Většinou ne nebo aspoň ne hned, je mi to trochu blbý vůči těm, co čekaj přede mnou (a měli by tedy přijít na řadu dřív). Snažím se víceméně zachovat pořadí.
Ale když se k ničemu nemaj, tak tam jdu.
Pokud by to někdo udělal mně, kdybych stála třeba třetí v řadě a ten čtvrtej za mnou by skočil k tý nově otevřený, tak by mě to asi trochu namíchlo, ale zase na druhou stranu bych ho chápala (protože koneckonců kdyby tam přišel jako "novej", aniž by předtím stál v tý mý frontě, tak by to bylo logický a nevadilo by mi to).
Takže to, že by mi to vadilo, beru jako svůj problém.
A to, že pokladní jsou moc rychlý a zároveń není za pokladnou dost velkej odkládací prostor, mně nejen že vadí, ale velmi mě to se.e. Už jsem přemýšlela, že o tom založím diskusi. Snažím se zbytečně nezdržovat, ale zase takový závodní tempo se mi nabírat nechce, a dokonce se mi nechce ani rovnou na pásu třídit věci, abych je mohla rovnou hrnout do tašek. Pokládám to za bezohlednost vůči tomu zákazníkovi, jako "nakoupil sis, debile, tak už nás nezajímáš a koukej co nejrychlejc vypadnout".
|
77kraska |
|
(16.9.2017 20:50:46) Kudlo, ja chodim nakupovat s dcerou, abychom byly na ukladani do tasek dve...kdyz pak se mnou neni, tak to je stres
|
|
77kraska |
|
(16.9.2017 20:51:39) Kudlo, mne to teda blby neni, protoze lidi maji davat pozor a ne cucet do mobilu nebo do blba....tim pak zdrzuji ostatni
|
|
Federika |
|
(16.9.2017 20:53:26) Kudlo Já chodím s takovým tím látkovým nákupním košíčkem. Do toho to dávám už při nakupování, věci vyndám na pás, košík prázdnej do odkládacího prostoru za pokladnou a všechno namarkovaný tam rovnou hážu. jsem rychlejší než prodavačka
|
Kudla2 |
|
(16.9.2017 21:03:48) Federiko,
když my většinou nakupujem na tejden nebo i víc, a to by nám jeden košíček nestačil.
Navíc mně to vadí z principu, aby mě někdo NUTIL to tam házet, nejsem na závodech přeci.
|
Federika |
|
(16.9.2017 21:10:28) mně to vadí taky, proto nakupuju jen málo věcí, co nutně právě te´d potřebuju a pečivo. Jinak za mě nakupuje Rohlík Já to v klidu v noci objednám a oni mi to přivezu přesně na půl hodiny až ke dveřím, ba co, klidně i do kuchyně
|
|
Z+2 |
|
(16.9.2017 21:12:16) Je to ohleduplné vůči kompletně všem ve frontě za Tebou.
|
sovice |
|
(16.9.2017 21:30:31) No, u nás je za pokladnou tak malý prostor, že už jsem viděla, jak lidem něco třeba upadlo na zem, jogurt praskne nebo tak... Nebo pokladní vezme do ruky jeden sáček něčeho a nahrne jich tam celou pětici... Jednomu takovému chlapovi jsem se cíleně vyhýbala, ale ten už tam není. Já mám ráda, když je pokladní rychlá, ale vnímá i rychlost zákazníka, každý není namydlený blesk.
|
. . |
|
(16.9.2017 22:35:27) Sovice, tyhle malý prostory za pokladnou vůbec nechápu. Co to má za smysl, jakou výhodu - úspora místa v obchodu?
|
K_at |
|
(17.9.2017 8:10:14) Slupko, a musim rict, ze treba v penny nechapu, proc maji pokladny v takovem pruvanu. Fakt mi jich je normalne lito. Za to by nekdo zaslouzil rozbit hubu. Byt v chladku, tak se clovek oblekne. Ale ten pruvan.....
|
|
Kudla2 |
|
(17.9.2017 8:14:57) Taky nechápu malý prostory za pokladnou.
|
|
|
|
Markéta |
|
(17.9.2017 8:07:28) Ohlduplne vuci lidem za tebou je prizpusobit se tempu pokladni? Kdyz je pomala, skladat pomalu, kdyz rychla, skladat rychle? To koukam.
|
|
Markéta |
|
(17.9.2017 8:07:28) Ohlduplne vuci lidem za tebou je prizpusobit se tempu pokladni? Kdyz je pomala, skladat pomalu, kdyz rychla, skladat rychle? To koukam.
|
Z+2 |
|
(17.9.2017 8:50:33) Tak pomalá pokladní je samozřejmě chyba, ale většinou to je prostě její neschopností a ne její neohleduplností. Pomalý zákazník je prostě neohleduplný vůči svému okolí. Taková bezohledná Kudla. Nikdo nechce být déle ve frontě, proto slušný člověk se snaží být minimálně tak rychlý jako prodavačka, aby tam všichni po něm nemuseli být déle.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(17.9.2017 9:18:29) Zákazník opravdu nemá povinnost být stejně rychlý jako prodavačka. Některý to ani nezvládne. A taky by mě zajímalo, kde vyhledáváte ty fronty, mně připadá, ze už ani nezbývají. V pátek na večer jsem byla v tescu, žádná fronta , v sobotu v poledne albert na Můstku, taky bez front.
|
|
Kudla2 |
|
(17.9.2017 9:26:40)
pokud někoho těší být "ohleduplný" na úkor toho, že jemu samýmu to bude nepříjemný, tak chutě do toho, ale já to teda nejsem.
Já si nemyslím, že stání ve frontě o chviličku déle, než si zákazník přede mnou naskládá v klidu do tašky své věci (aniž by zbytečně zdržoval), normální člověk vůbec zaregistruje, natož aby ho to obtěžovalo. Mně je daleko příjemnější, když se třeba stará paní přede mnou, která to tempo fakt nestíhá, odbaví v klidu, než abych bazírovala na minutě svého času za cenu toho, aby byla šup šup co nejrychlejc hotová.
Připadá mi to naopak sobecké od toho v té frontě, a fakt nevěřím, že by těch jeho 5 minut bylo tak strašně důležitejch, že by to stálo za stres všech ostatních za pokladnou, ale hlavní problém nevidím ani tak v něm, ale v systému - proč proboha odstranili takovej ten odkládací prostor za pokladnou s tou pohyblivou přepážkou, kam to ten pokladní mohl hrnout rychlostí blesku, ale přesto to zákazníkovi dávalo dost času si to normální nezávodní rychlostí naskládat do tašek? Naštěstí už se to v řadě obchodů zas vrací.
|
K_at |
|
(17.9.2017 9:36:11) Hlavne bych rekla, ze u pokladny se nikdo nezdrzuje zbytecne dlouho jen z rozmaru. Ale neni to zavod, proste snazim se efektivne fungovat. Nebudu resit, jestli ja nebo kolega zakaznik ukladame zbozi o minutu dele.
|
|
|
Markéta |
|
(17.9.2017 10:50:47) Jsem asi pomala a tempo pokladni nekdy nestiham. To neni o slusnosti. Ze slusnosti pred sebe u kasy poustim zakazniky s par polozkami, kdyz mam nakup, ktery prepadava z voziku. Ti za mnou musi chvili pockat, nehodim si dzusy na rohliky.
|
|
|
|
|
|
|
Lexi. |
|
(16.9.2017 21:04:12) Já to naopak považuji za slušnost vůči zákazníkovi - že je rychle odbaven, fronta rychle postupuje, nikdo tam nečumákuje zbytečně dlouho. Když pokladní nestíhám, prostě věci rychle hrnu zpět do košíku a do tašek si je naskládám až po zaplacení. Vyhovuje mi to tak.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(16.9.2017 21:11:11) To právě nesnáším, chci si to skládat do tašky a ne to přendavat 3x. Vůbec nesnáším spěch snad jsem nikdy nepospíchala. Ale potraviny už moc nenakupuju, využívám itesco a rohlík.
|
|
Kudla2 |
|
(16.9.2017 22:09:42) Lexi,
ale když si ty věci musíš nahrnout do košíku, tak si je pak musíš znovu naskládat do tašek.
To považuju za zcela zbytečnej a zákazníka otravující úkon.
|
|
|
. . |
|
(16.9.2017 22:31:44) Kudlo, ale to není bezohlednost vůči tomu zákazníkovi, co už má nakoupeno, ale ohleduplnost k těm, co ještě trčí ve frontě.
Co se týká skládání věcí tak mě naopak baví si je chystat na páse rovnou tak, abych je pak snadno a rychle poskládala do batohu a tašek dle svých představ. Pokud to vzhledem k množství věcí, rychlosti pokladní a malému prostoru za pokladnou stejně není možné (skládat rovnou rychle), tak to fakt nahrnu zase do vozíku, a pak si to v klidu poskládám mimo frontu. Ten pocit, že tak jak jsem tam před chvílí stála já a přešlapovala z nohy na nohu (nehybné stání mě bolí, jak nohy, tak záda), tak tam stojí všichni ti, co čekají, až já si to poskládám, nesnáším.
Ale teda velký nákupy už pár měsíců nedělám, a právě jsem objevila kouzlo rohliku.
Jinak tedy od pokladní očekávám, že pokud někdo nestíhá odebírat, tak mu nechá čas, počká, nehrne mu to tam hlava nehlava. A dělají to tak, co vídám, nejsou blbý.
|
Federika |
|
(16.9.2017 22:36:17) Slupko, Rohlík jede, viď?
|
. . |
|
(16.9.2017 22:48:14) Jo, Fed, rohlik , i moje tchýně (85 let) už v něm jede
|
|
K_at |
|
(17.9.2017 8:07:19) Jojo, Rohlik je u nas posledni dobou casto. Nejak me ty kramy nebavi.
|
|
|
Kudla2 |
|
(17.9.2017 8:18:22) Já to považuju za bezohledný vůči tomu zákazníkovi, pokud ho to nutí: přemýšlet, jak naskládat věci na pás (Tebe to možná baví, mě ani náhodou) a nutit ho trávit další čas přeskládáváním věci z košíku do tašek (to pokládám za mnohem horší než stání ve frontě).
Pokud má někdo nemocný záda tak, že nevydrží deset minut stát, tak je mi to líto, ale nevidím důvod, proč kvůli tomu nastavit systém tak, že zkomplikuje život všem ostatním.
|
|
|
Markéta |
|
(17.9.2017 8:01:40) A tak to ja kdyz nestiham tempo pokladni, reknu ji, aby zpomalila. Je zbytecne se nasravat, je tam ona kvuli mne, ne ja kvuli ni.
|
|
|