Půlka psa |
|
(24.7.2022 10:03:07) Moc by se mi to líbilo. I bez ubírání hodin tedy. Osmá je moc brzo a začínat s výkonem za tmy mi přijde nepřirozený. Předpokládám, že pro menší děti by byla ráno i odpoledne družina, ale to bývá beztak, takže by rodičům nic nenarušilo.
|
Lada2 |
|
(24.7.2022 10:08:18) Jenomže pokud by neubrali, budou děcka ve škole každý den do tří. Nebo budou mít místo jednoho dvě odpoledka. Ti menší mají termíny třeb ZUŠ často už od půl jedné, stejně jako naši hokejisti, aby se vůbec vešli do haly, začínají už ve 12. Někdo z rodičů je vyzvedne a pak je vrátí do družiny. Stejně jako jiné kroužky, hromada děcek spěchá v půl druhé na oběd a rychle na autobus, protože kroužek .
|
Půlka psa |
|
(24.7.2022 10:11:08) Tak ať zruší všechny ty ptákoviny, co se učí v teorii gramatiky v češtině. Nikomu to chybět nebude a kroužky děti stihnou.
|
K_at |
|
(24.7.2022 10:11:36) Půlko, souhlas.
|
|
Martina, 2 kluci |
|
(24.7.2022 10:19:34) Půlko, kdyby se zrušily ptákoviny i v přijímačkách, můžeme učit od devíti úplně v pohodě. Tady tuším zase zábavnou souvztažnost - ubereme školní dobu, následně učivo, následně toto zahrneme do přijímaček...intervaly mezi jednotlivým cca 3 roky a ještě se změní ministr a bude mít nápady...
|
|
vlad. |
|
(24.7.2022 11:14:48) "ať zruší všechny ty ptákoviny, co se učí v teorii gramatiky v češtině. Nikomu to chybět nebude"
Pulko, presne 9h je ok
|
Ropucha + 2 |
|
(24.7.2022 14:46:33) Vzhledem k tomu, že u rybníka zrovna poslouchám rozhovor o chemtrails mezi osobami, které jistě sedávaly ve školní lavici už v osm, ne-li v sedm, myslím, že by bohatě stačilo i nastavení na desátou. Bystré hlavy by stačily pobrat, co je třeba, a kvůli marným případům by se to zbytečnĕ nehrotilo.
|
Evelyn1968,2děti |
|
(24.7.2022 14:47:44)
|
Evelyn1968,2děti |
|
(24.7.2022 14:50:28) Klidně bych vynechala i výchovy, koho baví třeba zpěv, tak si dojde do ZUŠ, zpěv miluju a zakladka mě nikam neposunula, z pracáku mám akorát doživotní trauma , nenaučila jsem se nic.
|
Ropucha + 2 |
|
(24.7.2022 19:48:01) Výchovy jsou smysluplné, viz diskuzi na toto téma.
|
|
Martina Bergerová |
|
(24.7.2022 19:55:17) "hudební sluch tedy nemám a zpívat neumím"
Valkýro, tomu rozumím, ale děti se tam učí i poznat Vltavu, Malou noční hudbu a Dvořákovu devátou, malujou si, jak je tradičně rozdělený orchestr a jak který hudební nástroj vypadá a hraje - to je docela důležitý
A ve třídě dcery měly děti na výběr, buď se jednotlivé nástroje naučily, i poznat těch pár základních skladeb - a pak zpívat u klavíru nemusely, bylo to potom dobrovolné
|
|
|
Martina Bergerová |
|
(24.7.2022 18:59:09) souhlasím, hudebka na 2.stupni je zbytečnost a kluci to nesnášejí - kdo hrál alespoň chvilku na nějaký hudební nástroj, ten to nezbytné pochytil a na zbytek stačí hudebka 1.stupně
|
|
|
|
Ropucha + 2 |
|
(24.7.2022 19:46:25) Valkýro, vidíš, formální vzdělání není záruka ničeho. Už jsem si toho v životě všimla.
Byl to ode mě spíš takový bonmot pod dojmem toho zážitku, lidská hloupost mě vždycky ohromí. Školu a vzdělání vůbec nepodceňuji, ale začátky čehokoliv kromě život zachraňujících úkonů bych směřovala do denních hodin. Ve stresu z nuceného předčasného probuzení se špatně podávají jakékoliv výkony, naštěstí si toho lidé začínají všímat a revidovat předpotopní stereotypy.
|
|
|
CisloPi |
|
(24.7.2022 19:28:02)
|
|
|
|
TaJ |
|
(24.7.2022 15:53:18) Půlko a nebo by mohli ubrat třeba pracovky...na co týdně 2h výtvarka a ještě 1h pracovky? Kdyby se to dalo pod jedno a střídalo třeba po týdnu...druhý jazyk na ZŠ by taky možná být nemusel, stejně ta úroveň často není nic moc...
|
|
Martina Bergerová |
|
(24.7.2022 18:52:41) "ptákoviny, co se učí v teorii gramatiky v češtině"
ANO, ANO, ANO!!! Snad nikdy jsem si nebyla tak naštvaná (a jednoznačně na straně dítěte), jako když ve výběrové třídě 2.stupně zš začaly písemné testy z české gramatiky. To, co bylo v těch testech, po mě nikdo nechtěl ani v bak.studium na VŠ! Nejlepší cesta, jak dítěti mateřský jazyk zhnusit. Spoustu času strávila učitelka i zkoušením z gramatiky (tj. za čtyři roky stovky hodin pruzením malých dětí nad zbytečnostmi)
|
|
|