zerat |
|
(24.11.2022 17:28:37) Zatím nás nikdy vysloveně nezklamal. Asi je to ale i tím, že si vždycky dohledávám to, co tam i na Googlu, voláme majiteli a ověřujeme si informace. Nikdy neberu ubytování, které nemá defacto nejvyšší možné hodnocení a než objednám, tak si je všechna přečtu. Pouze jednou jsme si řekli, že se do toho ubytování už nikdy nevrátíme - bylo to před covidem - bydleli jsme v bungalovu, sousedili jsme s majiteli a ti nám pořád do všeho kecali SMS. Stačilo nechat na chviličku otevřené balkonové dveře se zapnutou klimou a už šla SMS, že nemáme větrat když jede klimatizace - vzhledem k tomu, jak bylo ubytování drahé nás toto docela obtěžovalo.
|
Monika |
|
(24.11.2022 21:54:29) Zerat, to mi připomíná náš poslední nájem chalupy loni v létě. Nebylo to tedy přes Booking. Chalupa (chata) bylo O.K., kromě toho, že v inzerátu nebyla zmínka o tom, že voda tam není pitná voda (resp. že její kvalita není zaručena) Ovšem pronajímatelka byla starší paní, asi byla vždycky poněkud neurotická a nijak zvlášť bystrá (soudě i podle jejího syna, který ji vozil a provázel), museli jsme s ní absolvovat asi hodinovou instruktáž o tom, jak chatu užívat a jak ne, kontrolovala, jestli jsme si fakt dovezli povlečení na peřiny a přezůvky a pro případ, že bychom některé pokyny zapomněli, tak celá chata byla polepená různými pokyny a varováními (včetně toho, že na konferenčním stolku byla přilepena cedule "nesedat"). Taky nám nakázala, že na parkovacím místě (kam by se vešla 3-4 auta, my měli jedno) musíme zásadně parkovat kolmo k cestě, nikoliv podél (parkovala jsem celý týden schválně napříč po úhlopříčce, psychicky mi to pomáhalo ). V průběhu pobytu několikrát volala, jestli je všechno v pořádku a měla tendence "pátrat". Bylo to dost na budku, celou dobu jsme se (lehce) obávali, co bude při předávání při odjezdu, jestli nenajde někde nějaké závady a nedostatky a nebudeme se muset dohadovat. Nakonec to proběhlo bez potíží, ale docela mě to poznamenalo, letos jsme už žádnou chalupu nepronajímali
|
|
|