| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Ztracený balík

 Celkem 15 názorů.
 vertigo 


Téma: Ztracený balík 

(7.5.2024 12:41:21)
Koupila jsem si na facebookovém bazaru od jedné paní oblečení, celková cena byla 800 Kč. Peníze jsem jí odeslala na účet a ona mi balík poslala přes Českou poštu. Už uplynul skoro měsíc a mě balík nedorazil. Psala jsem tedy paní, tak mi poslala kopii podacího lístku a popřála hodně štěstí. Psala jsem na reklamační oddělení, kde mi odepsali, až se ptám odesílatele, kam balík poslal. Tak jsem znovu psala paní, ať to nějak vyřeší, že má moje peníze a já nemám své zboží. Ta od toho dává ruce pryč, že s tím nic dělat nebude. Docela mě to naštvalo a přemýšlím, na čí straně hřiště je vlastně míč? Kdybych balík posílala já a měla za něj předem cizí peníze, tak bych asi reklamaci vyřídila sama. Ale takhle ji mám řešit já z pozice adresáta. Jak byste to viděli vy? Kdo řeší ztrátu balíku - odesílatel nebo adresát?
 Fern 


Re: Ztracený balík 

(7.5.2024 12:46:38)
Z podaciho listku snad musis precist adresu,kam/komu byl balik posilan a odkud,kdy byl odesilan.

 vertigo 


Re: Ztracený balík 

(7.5.2024 13:03:43)
na podacím lístku je to správně. Ale při sledování zásilky jsem zjistila, že byl poslán někam do Hodonína (bydlím úplně jinde) a byl dodán na pochůzce. Prostě balík je bůhvíkde, já nemám nic ani ty peníze, co jsem paní poslala a ještě musím řešit reklamaci. Tak mě to celkem štve.
 Fern 


Re: Ztracený balík 

(7.5.2024 14:38:32)
Takze tvoje adresa je spravna na doruc.listku,tedy prodejkyne je z obliga a tebe ted ceka boj s postou,tedy vetrnymi mlyny,ale trebas jdou zasilky do urcite castky automat.pojisteny~d~ anebo to nakonec dopadne rychle a dobre-zazraky se obvykle deji,kdyz s nimi nepocitame.

~;((
 vertigo 


Re: Ztracený balík 

(8.5.2024 21:21:06)
Prodejkyně je sice z obliga, ale shrábla moje peníze, za které mi ale nedodala zboží.
 Nella+2 


Re: Ztracený balík 

(7.5.2024 13:48:03)
Tak odesílatel šel na poštu a zaplatil jim za službu. Takže předpokládám že reklamaci musí řešit on. Že k tomu reálně paní nijak nemůžeš donutit je věc druhá :-(
 DaVinci 


Re: Ztracený balík 

(7.5.2024 14:23:01)
Řekla bych, že reklamaci bude řešit ten, kdo na dohledání má vyšší zájem. Paní peníze má, ona má zájem evodentně nižší. Existuje něco jako poštovní ombudsman. Rozhodně bych se nenechala odbýt nějakou nevrlou poštovní úřednicí. Sepisovala si něco jako reklamaci?
 Pole levandulové 


Re: Ztracený balík 

(7.5.2024 14:31:27)
Řešit to musí odesilatel. Taky mi nedávno ztratili balík jako příjemci, resp. ho poslali úplně jinam. Jsem celkem komunikativní, tak jsem se s nimi domluvila na všem, kde je a proč tam je, ale ten impuls ke správnému přeposlání musela stejně nakonec udělat ta odesilatelka. Na poště byli velmi vstřícní, řešila jsem to po telefonu s vedoucí, která prokázala vskutku detektivní talent a velkou ochotu navíc. Jednalo se tedy o Balíkovnu, která po ČP patří a ukázalo se, že chyba byla v obchodě, který balíčky pro Balkovnu přijímá a jejich zaměstnankyně přehodila štítky, takže můj balík šel úplně jinam, na druhou stranu republiky.
 Černá kronika 


Re: Ztracený balík 

(7.5.2024 15:46:44)
Já jsem taky řešila reklamaci z pozice adresáta. Nakoupila jsem v eshopu Lidlu, zaplatila předem a balík nikde, přestože mi pípla od pošty SMS, že mi budou doručovat balík. Po dotaze na poště paní telefonovala na různá místa, sepsala se mnou reklamaci. Říkala, že když se balík nenajde do měsíce, tak je zákaznikovi vyplaceno odškodné. Balík se vozil po různých poštách, nakonec se po deseti dnech našel a mohla jsem si pro něj dojít na poštu, přestože měl být doručen na adresu. To už jsem ale neřešila, hlavně, když se našel.
 holkamodroočka 


Re: Ztracený balík 

(7.5.2024 16:13:51)
Musí to řešit odesílatel, bohužel. Já jsem reklamovala to, že mi nechali balík uložený na poště bez pokusu ho vůbec doručit do ruky (tak, jak jsem to měla zaplaceno). Prý nemají dost lidí, ale "balíček na mě už čeká, a kdykoliv si ho mohu vyzvednout". To mě fakt nadzvedlo. Tak nemají nabízet placenou službu, kterou nemohou "dodat".
Když jsem chtěla vrátit peníze za rozdíl mezi službami, tak mi řekli, že o to musí zažádat odesílatel. Už vidím, jak otravuju odesílatele, aby procházel martyriem reklamace kvůli dvacetikoruně. Spíš mi šlo o princip.
ČP si vyberu, jen když není žádná jiná možnost, a když o tu věc opravdu moc stojím. Jinak ani omylem.
 Pruhovaná 


Re: Ztracený balík 

(7.5.2024 23:38:22)
No, od paní jsi nedostala to, cos zaplatila .Nechtělas, resp. nezaplatila sis to, že paní provede nějaký úkon poslání balíku, ale to, že obdržíš nějaký produkt. Ten nemáš. Takže to musí řešit paní.
 vertigo 


Re: Ztracený balík 

(8.5.2024 21:19:44)
Paní mi napsala, že ona udělala, co měla a že balík zašantročila Česká pošta a ať si to s ní pořeším sama. Prostě od toho dává úplně ruce pryč. Takže má moje peníze, ale já nemám svoje zboží. Ale to ji netrápí a řešit nic nemíní.

Celkem by mě zajímalo, jak je to právně, kdo má na co nárok, i když je to zbytečné, protože smluvně to nijak ošetřené nemáme.
 Vranice 


Re: Ztracený balík 

(8.5.2024 22:23:03)
Kdysi měla pošta pravidlo, že ztracený balík reklamuje vždy odesílatel. Pokud to stále platí, poslala bych paní odkaz nebo kopii příslušného odstavce z VOP České pošty.

Obrň se trpělivostí a zkus si postup reklamace ověřit na zákaznické lince:
https://www.ceskaposta.cz/pomoc-klientum1

Na té stránce píšou, že se dá balík reklamovat z aplikace Sledování zásilek, tak to zkus.
 breburda71 


Re: Ztracený balík 

(8.5.2024 9:47:02)
Chapu Tvoji frustraci a soucítím, Česká pošta je moloch, kde se nevyřeší vůbec nic, nikdo za nic nemůže a nikdo nic neví..
Z tohohle důvodu už vůbec neobjednávám nic, co není možné poslat na dobírku, peníze předem prostě nee, to radši oželím nebo seženu jinak..A to nejen přes ČP..

A taky už fakt nic na adresu, jedině osobní vyzvednutí, síť Zásilkovny a Balíkovny je už taková, že pobočky jsou na každém rohu..

My jsme na doručovací adrese pořád, máme v přízemí firmu přístupnou z ulice celý den,kde balíček můžou nechat, ale stejně vždycky "adresát nebyl k zastižení"..
 Vítr z hor 


Re: Ztracený balík 

(8.5.2024 10:02:18)
Pro dopravce je zakaznikem ten, kdo objednal a zaplatil. Treba PPL dava ostentativne najevo, ze vuci prijemci nema zadnou odpovednost a bavit se s nim nebude. U nas obvykle funguje Ceska posta, protoze NAS POSTAK je sympatak s osobnim pristupem.

Prusvih jsou nekdy zasilky ze zahranici, protoze kdyz si dopravci prelevaji automaticky adresy, obcas neco zmizi v prekladu, nasazi se mezery, rozlamou se a zmizi radky - no a adresa je nesrozumitelna. Dopravce nekomunikuje, pouziva partner si zmeni cislo zasilky, no chutovka.

Cekam balik z Amazonu, zbozi bylo v Plzni, v poradku vyskladneno. Jenze rumunsky dopravce preklopil adresu do nesmyslneho formatu, Amazon po nekolik infarktovych hodin hlasil, ze balik je v Bukuresti, a at si tam koukam zavolat a opravit adresu.
Asi tam sedi brigadnik, ktery ty nesmysly kontroluje a opravuje, takze za par hodin se balik objevil v Zasilkovne a v adrese prebyva jen jedna jednicka…

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.