Re: Ano, dámy.
Teto, člověče, umíš česky? Opravdu věříš tomu, že každý poskytovatel služby je tvůj zaměstnanec? Jak jsi k tomu přišla?
Za sebe mohu říci, ano potřebuji spoustu poskytovatelů služeb (pro tvou lepší orientaci- ty je nazýváš zaměstnanci) aniž bych blya v jejich oboru specialistou. Používám telefon, očekávám, že bude fungovat na určité úrovni a bude mít různé funkce. Když nefunguje, obrátím se na servis. Tam mi řeknou co si myslí že je porouchané, kolik bude asi stát oprava,jaký předpokládají výsledek, a jestli tedy opravu za těchto podmínek chci. Nemusím být specialistou v oboru výroby telefonů, a přesto si mohu vybrat.
O svém těle toho vím nepoměrně více, jsem sama se sebou celý život, a přesto se mám bez řečí a přemýšlení svěřit do rukou lékaři který na mne náhodou vyšel, protože má zrovna směnu, a který mne předtím nikdy v životě neviděl, a co si přeji jej nezajímá.
Připadá ti to smysluplné?
Již tradičně se zeptám- jak by ses zachovala v případě, že bys byla v menšině?
Odpovědět