Re: Zklamání z x-landeru xa
3H+E,
take jsme majitelkou sportovniho XA - kolekce 2008. Prechod z luxusni hluboke Teutonie byl pro me doslova sokem, z prvnich vychazek jsem se vracela vytocena k nepricetnosti, co jsem to za hlupaka, ze po mnohamesicnim studiu vsech moznych i nemoznych vozitek vyberu tak spatne, me osobne zklamaly jeho jizdni vlastnosti v terenu(nema odpruzeni, je 4-stopy - jizda snehem je narocna), proste ta jeho konstrukce neni urcena na jizdu po korenech, kamenech ... skvela byla X1, ale ta se uz nekolik let nevyrabi, jeji nevyhodou byla vysoka hmotnost, coz je vsak bolest vsech skutecnych terenaku.
Dcera do nej sla az v roce, ona s nim problem nemela, chtela koukat dopredu, byla nadsena z toho vyhledu, ktery z hlubokeho mela prece jenom omezenejsi, ale rozhodne ani pro ni nebyla jizda terenem tak pohodlna jak v Teutonii a pozdeji v prikoupenem superterennim tanku Patron F4 Phoenix, na nej nedam dopustit, ma sedacku umoznujici jizdu po/proti smeru jizdy, je plne odpruzeny a velmi prostorny, coz pro drobne deti muze byt az prilis, vazi 14kg, coz je vzhledem robustni kostre malo, ve meste je vsak hure ovladatelny, na chodniky vytahuji X-landera, aby se vubec nekdy dostal z garaze.
Naopak XA je velmi prijemny mestsky sportak, zvlast pri odaretovanych kolech, nemoznost polohovat sedacku do uplneho sedu lze jednoduse vyresit popruhem(paskem), ktery zadovou operku pritahne, je to pry i nekde na youtubu. Manzel to takto lehce upravil moji kamaradce, ktera ma velmi drobne dite, nase lamzelezo to nepotrebovalo, o operku se vubec neopira, doslova lezi na madle jak starosta
Odpovědět