Holky, eshop je dřina.
Taky se tu bavíme: běžné zboží, které prodává "každý" a zboží, které tu moc není. Jenže... když vezmete zboží, které tu moc není, musíte pro ně často vytvořit trh, vysvětlit lidem, proč jim právě toto schází, a v tom jsou šílené peníze.
Když jsem před čtyřmi lety začala prodávat, to, co jsem nabízela, tu nebylo. Bylo před krizí, lidi mi mohli urvat ruce. Pak pár mých zákaznic napadlo: jééé, to bych mohla dělat taky a našli si patrně lepší, levnější dovozové metody, protože rázně skrouhly ceny. Musela jsem najít jiné cesty, upravit vlastní ceny. Co dříve dávalo ekonomický smysl a dalo se na tom vydělat, už dnes nemá.
Co se týče technické stránky: Pokud nemá zakladatelka experta na web, nadře se, ale nadře se i s expertem. Nejhorší je optimalizace, to se mi zatím nedaří. Myslíte si, že někomu platíte, že vám slibuje, jaké to bude rychlé a snadné, ale opak je pravdou, na vaše dotazy pak nemá čas. Sama bych potřebovala najít někoho, kdo mi s tím pomůže...
MMB - v závislosti na druhu zboží - považuju za dobrou startovní platformu, právě tady je ale potřeba očekávat spousty dotazů bez nakoupení. Na druhé straně jsou mimibazaračky zvyklé platit předem. Z eshopu zase posílám vše na dobírku. To vracení zboží se poslední dobou také vzmáhá.
Už tu bylo řečeno hodně podnětného, nezbývá než bubakové popřát podnikavého ducha a vynikající prodejní schopnosti