Myslím, že se to nedá tak jednoznačně a obecně říct - co je "vědecky prokázáno". Každý má jiný biorytmus, záleží na dítěti a také celkové situaci (může být některý den svěží ještě v 17-17:30 a jiný den unavené už v po obědě, když třeba měli tělocvik, dlouhý výlet nebo šlo večer předtím trochu později spát, apod.)
Náš starší synek, teď už druhák, si úkoly od začátku dělá v podstatě hned, jak přijde domů (tedy přijdeme, umeje si ruce, převlíkne se do tepláků, případně se napije a jde na to). Tedy některé dny později odpoledne (když přijde z družiny), jiné dny dřív (když jdu pro něj "po o."). Na kvalitě se to nijak zvlášť neprojevuje, jestli je ten den dělal dříve či později. Moc na večer bych to asi neodkládala, to by se mi třeba už nechtělo, byl by víc unavený a musela bych ho moc nutit.
Myslím že to chce vyzkoušet, co kterému dítěti a které rodině nejvíc vyhovuje...
P.S. Mimochodem, úkoly "neděláme", nýbrž dělá ON ;-) - já maximálně s něčím poradím, když je potřeba...
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.