13.10.2011 8:50:51 crea
Sluchová syntéza a analýza u prvňáčka
zdravím, mám dotaz. Syn je v první třídě a teď začali trénovat toto. Když paní učitelka řekne k-o-l-e-n-o po písmenech, tak by měl syn slyšet koleno a říct to. Jenže on je schopen mi říct, že tam nic neslyší a vyloženě hádá
. Jelikož má povahu po mě a to je ctižádostivost, je z toho hodně rozhozený, že ostatní děti to ví a on ne. Prostě to tam neslyší. Když mu dám vytleskat slovo po hláskách udělá to naprosto perfektně. Na jaké písmeno začíná a končí slovo ví taky. Jen mu dělá problém, když je na konci např. na. To mi řekne, že končí na n, prostě to a neslyší. jak mu mám pomoct? Existuje na to nějaké cvičení? Paní učitelka radila trénovat slovní fotbal a stále rozkládat, ale jak to mám dělat, když to PROSTĚ nejde. Dnes se ani netěšil do školy. Vysvětlovala sjme, že to nevadí, že to se naučí atd. ale byl jak hromádka neštěstí.
Odpovědět