20.9.2015 9:25:15 Ropucha + 2
Re: Třídní schůzky
Monty, naprosto souhlasím.
Na druhém stupni považuji za adekvátní požadavek na dítě, aby sledovalo své školní povinnosti samostatně.
Podle mne, čím více se bude vodit za ručičku, tím méně se bude samo angažovat.
Vlastní zkušenost - na ZŠ učitelky mého mimoně pořád řešily, já jsem ho pořád řešila, výsledek byl ten, že všichni okolo řešili, jen on neřešil, protože cítil tu záchrannou síť kolem sebe.
Na gymplu funguje jako hodinky, protože tam se s ním nikdo nebaví, nevypracovaný úkol je za pět a jede se dál. Mimoň má zavedený notýsek, odškrtává si tam úkoly, musím se v duchu smát, protože v dobách křečovité snahy matky i učitelek nikdy nic takového neměl, ač jsme ho nutily téměř násilím.
Určitě je to částečně i věkem, ale podle mě v první řadě tím prostředím a přístupem, kdy dítě cítí, že fakt musí a nikdo za ním nestojí, aby ho kontroloval.
Odpovědět