Re: Známkování
ne, já považuju selhání téhle učitelky za mnohem komplexnější, tohle je jenom jedna část, kdy (samozřejmě podle mého názoru) nevyužila potenciálu, který jí dává známkování.
POkud škola chce známkovat a dítě naučím, jak super je sdílený pocit z toho, že má úspěch (dítě - rodič - škola), použiju jedničku jako motivátor, tak tou odměnou v počátku prostě nesmím šetřit.
Hele já bych neměla problém, kdyby celé září dávala jen jedničky a razítka (a hodně), v říjnu jedničky a včeličky za snahu (ocenění snahy považuju za obrovsky důležité), v listopadu pak může třeba už používat širší škálu hodnocení + bych zachovala včeličky (byť si myslím, že to není úplně správné). Ale ne, že 1. začne známkovat a 4. jí dá trojku jako třetí známku, to si myslím, že je úplně špatně
V tu chvíli považuju trojku za negativní motivaci, ne za objektivní hodnocení.
I v práci se pochvala považuje za jednu z metod ocenění práce (tedy, že zaměstnance potěší pochvalný dopis od šéfa, nebo děláš to dobře Karle. To podle mě znamená jednička.)
Odpovědět