Když vezmu podle sebe - protože jazyky mi nikdy nešly, a dnes mám plynné dva cizí - tak byl neskutečný problém v sebevědomí. Když jsem začínala angličtinu ve škole byla jsem šikanovaná, kdykoli jsem cokoli řekla tak na to třída reagovala pitvořením. Bylo to tedy už od začátku - Slovenka v české škole jako ideální cíl pro jazykové nedostatky, ještě spojené s vysokými požadavky rodičů. A prostě jsem se blokla, neuměla použít cizí jazyk ve chvíli, kdy jsem věděla, že mi ten druhý rozumí česky. No a stačil jeden učitel na vysoké, který dokázal postrčit, a nevím jak jsem udělala jazykovou zkoušku a dostala se sem. A stejně nebyla schopná mluvit - rozuměla, četla, s chybami v pohodě psala, ale nemluvila. Spadlo to po dvou měsících s první sportovní soutěží našeho týmu, kde jsem zjistila, že mě za to fakt nikdo shazovat nebude, protože ti lidi milují už jen proto že jsem. A dokonce mi včera kamarádka řekla že mluvím plynule (i když vím že stále s chybami). Nemůže být u žáčka problém taky v hlavě spíš než v paměti? Že se bojí že udělá chybu a tak radši neříká nic?
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.