22.4.2017 12:10:41 Moucha tse-tse
Špatně naúčtovaný nákup
Co byste delali v me situaci..Byli jsme v Lidlu a meli jsme nejaky nakup, prodavacka mi nauctovana 1500,-, Rekla jsem to ne, za tolik to byt nemuze. Na listku byla jedna vec so jsem mela dvakrat naucotvana 12x, zavolala si k manazera a ten tam neco vystornoval, ale porad tam ta vec byla 12x misto 2x, nabidla jsem ji ze vyndame nakup z tasky at to udela znovu, prej ne.. Chtela 300,- zaplatila jsem to ale pri prohlidce uctenky jsem zjistila ze ted tam vec neni vubec, sla jsem ji to rict, at mi to kakao nauctuje, ze tam neni ted vubec, celkove jsme u ty kasy byli asi dvacet minut, takova prodavacka mdla duchem.. Uz jsem byla takova zmorena, ale nejak jsem mela pocit ze 300 je porad malo. No a doma mi to po prolidce uctenky, doslo, ona mi nenauctovala 12x mliko, .. Ale doma jsem prohlasila ze uz zpatky nejedu, ze jsem se snazila dost abych mela vsechno zaplaceny.
Co byste delali vy? Jeli byste zpatky do toho obchodu zaplatit to mliko? Nebo to nechat na dalsi nakup za xx dni? Nebo se na to vykaslat uplne?
Odpovědět