Nenechala jsem syna nikde otestovat a nehledala jsem pro něj žádnou extra školu, nastoupil do normální spádové vesnické malotřídky, kde měl kamarády ze školky. To, že je na tom dobře, jsme věděli ve čtyřech letech začal číst, v pěti plynule, s matematikou bylo taky jasné, že tam "něco" bude. Učitelka mu sama od sebe dávala trošku jiné věci, nenutila ho slabikovat, když plynule četl, dávala mu jiný materiál. V matematice trošku těžší příklady, ale že by se mu nějak věnovala, to ne. Teď má docela štěstí, že jako čtvrťák má druhostupňovou učitelku na matematiku, a ta mu dává různé Klokany, matematické olympiády pro páťáky apod. U něj se to nadání teprve s postupem věku ukazuje víc a víc, zatímco spolužák s papírem z PPP splývá s davem. I to je pro mě důvod nechtít pro něj žádné extrabuřty, aby pak po pár letech se jevil jako obyčejný jedničkář s papírem. Doma občas něco spočítá navíc, třeba jako čtvrťák vyřeší prakticky bezchybně přijímačky od CERMATU na 8G, kam asi půjde. Tam se snad nějak rozvine, ale přijde mi, že to má svůj čas, otrávený ze školy není, on je rád, že je nejlepší a nějaký speciální přístup mu nijak neschází. A já věřím, že se neztratí a nezakrní, ten talent tam je a nezmizí.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.