| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Nadané děti

Domácí vězení jako další dějství absurdního dramatu

Je tomu přesně jeden rok od vyhlášení prvního oficiálního případu nákazy novým typem koronaviru v českých zemích.

  (?)
 Názory 110 z 9770  [Dalších 9760 >>]
K_at 121378
9.2.2021 21:00:21
Buřte, vřele souhlasím. Nicméně třeba SPU bych třeba ponechala jako zásadní info pro práci s žákem. Jinak si myslím, že 1.-3.trida by +- měly mít zhruba stejné výstupy. Ale nejpozději ve 3. By se mělo začít více štěpit na volitelné i praktické předměty. S větší možností individuální podpory. A třeba od 5/6.tridy nabízet třeba i větší odklon k praktickému vyučování, opakování atd. Nebo naopak větší studijní záběr.
Buřt 147593
9.2.2021 20:53:13
Ja si myslim, ze by bylo nejlepsi opustit paradigma deti se SPU a deti nadanych a prijmout tezi, ze neexistuje prumerne dite. Ze kazde ma sve vzdelavaci potreby. A resit to na urovni predmetu. Ve skole se tremi paralelkami mit treba tri urovne cestiny a matiky. Bystri a se zajmem o tento predmet chodi na jeho ackovou verzi. Ti, co je to nebere nebo jim to nejde, chodi na ceckovou. A Pepicek muze chodit na ackovou matiku, ale na ceckovou cestinu, a nezije s nalepkou. Mit treba vytvarku ve dvou urovnich - zajima me / nezajima, hudebku taky. Mit vice volitelnaku. Kazde dite nechat vysetrit skolnim psychologem a pomoci mu urcit ty odpovidajici urovne predmetu. Ktere jsou samozrejme pruchozi. Jee, to zni krasne. Odpadlo by podle to nalepkovani nadany/nenadany, odpadl by ten rigidni tridni kolektiv, kazdy by mohl nekde vyniknout - i ten prumerny zak by se mohl citit dobre v te ceckove cestine, kde by byl dobry.
Nikdo totiz neni prumerny, a tim, ze vytvorime sirokou cast zaku se SPU a pak dalsi cast onalepkovanych nadanim, tak tam vznikne ten stred, o jehoz potreby se nikdo nezajima ...
Ráchel, 3 děti 76748
9.2.2021 20:42:23
Větře, moje máma měla o mně strach, jestli vůbec budu třeba schopná praktickýho života. Kupodivu jsem nedopadla tak děsně ~;)
.libik 142094
9.2.2021 20:15:07
Kyselé hrozny z toho, že jsem nezažila strádání génia nebo strádání nad géniem???
Hmmmm, to je na mě moc těžký~d~
nordica 81215
9.2.2021 19:59:31
Libík, opět blbé kecy, jako vždy u podobného tématu a navíc z toho hodně čouhají kyselé hrozny, vidˇ. Kdo nezažil, nepochopí a jedovatě mele nesmysly.
Yuki 00,03,07 49504
9.2.2021 18:51:52
libiku, každý se někdy potřebuje začít učit, většina dětí začne v 1. třídě, maximálně ve 3. ale pak je pár takových, který se nikdy učit nemuseli a to ještě ani v 9. no a pak přijde první těžká věc a jsou v háji, jejich schopnosti se nevyužijí a jejich psychika jde do prčic

ale to je fakt stručně a málo výstižně, to je totiž téma na knížky
.libik 142094
9.2.2021 18:48:19
Yuki, já pořád nechápu (už několik let), proč by se notabene zrovna u těch géniů mělo speciálně dbát na to, aby se nenudili a nerezignovali na své další vzdělání.

Honzík se může nudit a na všechno se vyprdnout? Nebo snad pro Honzíka je memorování podstatných jmen zábavné a rozvíjející, když je tak tupej?

Srovnání se zuškami mi přišlo trefný. Tak fajn, umožněme géniům , ať se vzdělávají v dotovaných "základních geniálních školách" (po vyučování), ale směřujme k tomu, ať je škola unikátním místem tolerance a spolupráce všech a obsah a forma vzdělávání je přitažlivá taky pro všechny.
Okolík 129526
9.2.2021 18:42:42
No, však paní Vávrová přesně s tímto má zkušenosti a prožije to na normální běžné ZŠ, Libiku.~;)
Yuki 00,03,07 49504
9.2.2021 18:20:14
libiku, nemáš zkušenost s mimořádně nadaným dítětem, to je něco, co nemá většina lidí, fakt, ta paní opravdu ví, o čem mluví, já to vím taky, mám to doma

ono je něco jinýho existovat vedle sebe a rozvíjet se, nenudit se, nezačít se považovat za nejlepšího i bez práce, nerezignovat na svoje další vzdělávání
.libik 142094
9.2.2021 18:14:48
Yuki, paní Vránová poměřuje nadání k matematice s nadáním vrzat na housličky a zamýšlí se, že nemají matematici zušky, já jsem pro, ať je mají~d~

Obecně si ale myslím, že stačí přátelská škola a může vedle sebe ve škole existovat i nehudební Maruška vedle Franty, co hraje na 5 hudebních nástrojů, jako naši hrdinové Honzík s klackem a Lojzík, co vykládá o ...~d~
 Názory 110 z 9770  [Dalších 9760 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.