Vynechávání a záměna písmen, nenacházení chyb
Dcera (4. třída), vynechává písmena, občas při opisu slova. V poradně jsme byli ve druhé třídě (druhé pololetí), kdy se žádná porucha, která by "to vysvětlovala", neukázala, má mírně zhoršenou optickou diferenciaci, ale fakt mírně a cvičení to nikam neposouvá, po dohodě na očním zrušeno.
Na začátku čtvrté třídy jsme se dohodli na tom, že PPP nenavštívíme, a to z toho důvodu, že problém vypadal, že ustal.
Včera dcera říkala, že to jako problém vnímá. Paní učitelka na tř. schůzkách k tomu neříkala nic.
Mám prosbu o radu - nehrozí, pokud jí objednáme do stejné poradny, že pokud nic neobjevili předloni, tak prostě napíšou, že žádný problém není?
Minule jsem dítě objednávala já, ale vzhledem k tomu, že škola spolupracuje, tak to dělám jak, požádám paní ředitelku, která toto řeší?
Odpovědět