28.6.2021 22:13:55 babi_
Re: Individuální přístup SŠ ke studentovi s nadáním
Omego, jo, řešili jsme IVP, ale bez PPP, synův gympl (Mensa) to nevyžadoval. Bylo to z jiných důvodů, než "je v předmětu o stupeň výš" - jeden rok to byl šk. rok na střední v USA, pak další už si syn zařizoval sám (18 let) na sport na repre úrovni. V obou případech to bylo na všechny předměty. Zdůvodnění napsané jen v žádosti, ničím nedokládané (možná k té repre dodal papír od svazu). Podmínky klasifikace stanovil každý učitel jiné - někde stačilo posílat nějaké práce, prezentace, seminárky... v jiných přezkoušení a/nebo písemky v případě toho roku USA, případně i nějaká minimální účast na výuce/testech během roku v případě toho sportu.
(Ve výsledku tedy nakonec syn v oktávě usoudil, že maturitu nepotřebuje, a nepřihlásil se k ní, ale to už je jiný příběh
).
Odpovědět