Re: Openspace
řekla bych, že je to hodně o zvyku a osobním nastavení...
v klasických call centrech je ideální, pokud jsou stoly do "kytiček" (4-5 stolů, lidé sedí kolem dokola, ze středu vybíhající zástěny, vytvářející výseč), člověk vlastně kouká do rohu, zástěny bohatě stačí do úrovně výšky monitoru... ruch za zády tě nerozhodí tolik, jako když sedíte vedle sebe...
jinak na aktuálním pracovišti je nás taky dost na jednu kancelář, částečně fungujeme jako call centrum, částečně jako testeři - každé z toho má trochu jiné nároky, ale podstatou je, že se musíme umět soustředit, odfiltrovat okolí, ale zároveň pořád vnímat, co říkají kolegové... a do toho občas vykecáváme mezi sebou (ale jen trochu, banda asociálů s jednou, dvěma extrovertníma dušema
)
osobně mi to nijak nevadí, ponořit se do vlastního světa mi šlo vždycky nadstandardně, což mě donutilo naučit se zároveň vnímat okolí (občas si třeba čtu, nevnímám okolí a přestože vědomě nevím o tom, že by mi něco někdo říkal, ale tu sdělenou informaci jsem zaregistrovala, jen sama netuším jak) - ovšem není to asi nic, na čem bych měla nějakou zásluhu nebo dokázal říct jak na to, prostě to tak mám...
Odpovědět