Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
TaJ | 81121 |
4.11.2023 17:36:38
Jednou, nebo dvakrát jsem vyměňovala, když tam chyběly stránky, nebo text apod. Jinak obvykle si kupuju knížky osobně v prodejně, nebo si je tam nechám poslat k vyzvednutí, takže si je předem prolistuju, kouknu , jakým stylem je to napsané apod.
|
Čumča. | 160024 |
4.11.2023 17:29:14
Ropucho, já bych ještě brala, že to někdo po strojovém překladu jen češe - ale ten někdo by sám měl umět hezky česky. A je evidentní, že tomu česateli čeština k srdci nepřirostla - to štve mě, a pak knížku odkládám
Zvlášť když se přesvědčím, že anglický originál je napsán hezkým jazykem, plným historických výrazů A autorka je historička, tudíž si dala práci, aby to bylo hezkou dobovou angličtinou - a někdo to zprasí při překladu. |
Ropucha + 2 | 120300 |
4.11.2023 17:17:52
Evelyn, spíš to překládá stroj a nedají si práci pořádně to po něm učesat do češtiny. Chvátají a šetří.
|
Evelyn1968,2děti | 6269 |
4.11.2023 14:38:25
To by mě nikdy nenapadlo.
Nad blbým překladem se rozčiluju často, někdy to vypadá, že překladatel není ani Čech. |
Jojona | 24583 |
4.11.2023 12:53:12
Jen jednou, když se ji rozpadla vazba a listy vypadaly.
|
Ropucha + 2 | 120300 |
4.11.2023 10:04:37
Zajímavá otázka.
U beletrie je to asi dost neuchopitelné, co se týká obsahu. Gramatické chyby a sazba by se myslím reklamovat daly, kdyby to bylo nad míru ojedinělého překlepu. U literatury faktu asi vyložené faktické chyby, pouhá plytkost těžko. Nikdy mě ale nenapadlo o reklamaci knihy uvažovat, vždycky se pouze pohorším. Napadlo mě to jen v případě učebnice, tam považuji za dané, že vydavatel ručí za správnost. |
Len | 108740 |
4.11.2023 9:58:48
Jen na Amazonu knihu do Kindle. Muzes vratit, kdyz se ti nelibi. Udelala jsem to je dvakrat, ale funguje to.
|
Liaa | 29716 |
4.11.2023 9:56:44
No, faktické a gramatické knihy reklamovat můžeš, "blbý" příběh ne, to už je riziko podnikání. Reklamovala jsem (úspěšně) slitou sazbu u e-knihy, jinak knížky, které si kupuju sama, si předem zkontroluju, takže vím, do čeho jdu, knížky od dárců bych v případě, že jde o reklamovatelné knihy, klidně reklamovala, "blbé" knihy jdou do Knihobotu nebo do knihobudky.
|
breburda71 | 89004 |
4.11.2023 9:55:52
Kvuli takovemu duvodu jsem knihu nikdy nevracela, jen jednou jsem knizku reklamovala, protoze uprostred chybely stranky..Kdyz knizku kupuju v obchode, tak si ji predem prohlednu, pokud kupujes zbozi v eshopu, tak mas narok bez udani duvodu zbozi vratit, minimalni lhuta je myslim 14 dni...takze uvadet duvod ani nepotrebujes..
|
darinaa | 155453 |
4.11.2023 9:48:21
Něco jsem teď nedočetla. Tak se ptám.
Vraceli jste někdy knihu z důvodu nevyhovujícího obsahu? Blbý příběh, špatně napsáno, gramatické chyby...literatura faktu, která se ukáže jako plytký komerční brak...kniha hádanek, které jsou všechno, jen né zajímavé a poučné...? Já nikdy, vždycky se k tomu stavím tak, že JÁ jsem si špatně vybrala, případně že dárce špatně vybral. Ale proč vlastně? PS. jsem na dovolené, odkládám do hotelové knihovny. |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.