Re: Třeák se učí 3. rok AJ a nic neumí - co s tím?
Anett, manel mi říká, e v podstatě souhlasí, ale e by se skutečně ve výuce muselo mluvit anglicky. Pokud učitelka tu hodinu vede více méně v četině, tak je jaksi problém, aby to v hodinách dítě naposlouchalo. Nicméně on sám říká, e nejlepí je kombinace... Prý intuitivní nasávání jazyka je vhodné pro úplně malé děti, ale u těch starích je prý dobré u vyuívat i jejich znalostí... a sám je přesvědčený o tom, e by dítě v 5. třídě Z u mělo být schopné přečíst fonetickou abecedu... kdy si najde nějaké slovíčko ve slovníku, aby dokázalo přečíst, jak se to slovo čte. Aby se osamostatnilo a mohlo si dohledávat věci i samo... Ne kadé dítě má hudební sluch a pomůe mu pouze poslouchat - manel říká, e ten kdo hudební sluch nemá, tak to prostě musí nadřít... prý těch učebních stylů je víc... Ani v Z s rozířenou výukou AJ a ani tady, kde chodí do Z ádné CD k učebním materiálům nebylo. Ad slovníček - učitelka oznámila dětem, e budou psát písemku ze slovíček z 1-2 lekce a chtěla po nich i slovíčka, která v těch lekcích nebyla (take jim zřejmě ta slovíčka rozířila, ale bez slovníčků si je děti nezapamatovaly). Děti v tom měly super zmatek. Proto jsme se začali pídit po tom, z čeho děti mají vědět, kde 1. lekce začíná a 2. lekce končí...
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenějí jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, pouijte Rýmovač.cz.
Vechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich pouívání je plně ve vaí odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vaeho nebo vaich dětí je nutné vdy řeit s vaím lékařem.