Váhám, jak se postavit k tomu, e syn ve 3. třídě, po 3 letech výuky angličtiny, umí pořád jen barvy a čísla (co umí u ze kolky) a nesloí základní větu. Přitom podle učebnice u mají za sebou jednoduché věty včetně otázky (Do you...). Dnes jsme spolu dělali úkol a na otázku "Do you live in a town?" se vůbec nechytal. Problém nepředpokládám v synovi, učení mu jde hladce. Po diskusi s ním vyplynulo, e výuka bude nejspí klasická v tom horím slova smyslu - psaní slovíček na tabuli + nezvládnutá snaha o komunikaci (historka cca 2 měs. stará je, e si donesli kadý do koly něco, co sbírají, syn si vzal album se známkami a po návratu ze koly neznal ani slovo "známka" ani "sbírat").
kola se přitom prezentuje rozířenou výukou angličtiny.
Co myslíte - bylo by namístě pokusit se to řeit (a být samozřejmě za matku prudičku) nebo je moje představa o tom, co se můe naučit třeák, moc náročná?
Jaké máte zkuenosti z vaich kol? Co na to přímo učitelky angličtiny, pokud to zde čtou?
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenějí jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, pouijte Rýmovač.cz.
Vechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich pouívání je plně ve vaí odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vaeho nebo vaich dětí je nutné vdy řeit s vaím lékařem.