Moncaka |
|
(8.4.2010 17:04:07) Mám problém, mám u O2 tarif a potřebuji převést na předplacenou kartu, protože chci si ponechat telefonní číslo (jinak to bohužel nejde - přecházím k jinému sprostředkovateli, který je sice spadá pod O2, ale jinak než přes předplacenou kartu číslo nepřevádí). Když jsme se ptali, jak dlouho to trvá, tak prý do 2 hodin. Když jsme o změnu požádali, tak tvrdili, že do 5 dnů oficielně, ale ve skutečnosti tak do 2. dne. Převod začali uskutečňovat až 3. den a to tím způsobem, že mi nefungovala ani stará ani nová SIM karta a mé čísto se pro jiné stalo neexistujícím. Po té provedli změnu zpátky a opět zase na kartu. Výsledek byl že jsem byla na 10 dní naprosto odstřihnuta od signálu a svého telefonního čísla (shodou okolností jsem zrovna byla v nemocnici a ztratila tak kontakt s nejbližšími). Po deseti dnech mám opět svůj předchozí tarif a dnes jsme se dověděli, že to přepojit neumí, že musíme navštívit nějakou jinou lépe vybavenou prodejnu (takou zrovna v blízkém okolí nemáme, musíme jet do jiného města). Přímo O2 nás přepojit odmítá, to se prý musí na prodejně.
Měl jste někdo při přechodu z tarifu na předplacenou kartu takové problémy?
|
Miri30 |
|
(8.4.2010 17:12:03) Také jsme převáděli tarify, tedy ne na kartu, ale také jsme měli problémy. Chce to se vyzbrojit trpělivostí a otravovat a otravovat, jak na prodejně, tak na zákaznické lince. Lze také podat stížnost prostřednictvím jejich webových stránech, to docela funguje. Na prodejně jsem všechny naše žádosti a urgence pak začala podávat písemně (poté co jsem také byla týden bez telefonu). Pak to najednou šlo. Ale abych pouze nehaněla, dokonce jsme jako reakci na naši stížnost obdrželi omluvu s finanční kompenzací.
|
|
Miri30 |
|
(8.4.2010 17:15:25) Ještě pro úplnost, to s tím vybavením prodejny se mi zdá blbost, protože tyto změny se provádí na centrále v Praze, jednotlivé prodejny tam pouze zasílají žádosti od klientů. Tedy moc dobře nechápu, co by měla mít prodejna za "speciální" vybavení. Prodejny s touto "centrálou" údaje komunikují mailem a faxem.
|
KackaD a Tobik |
|
(8.4.2010 17:41:34) Ahoj ja tohle absolvovala pred tydnem a naprosta pohoda, ochotny personal (asi z Marsu jak ctu vase zazitky) a karta mi do tri hodin fungovala. Rozhodne bych si stezovala.
|
Kudlanka |
|
(8.4.2010 17:58:36) To teda je klika. Moje mamka přecházela k O2 od jiného provozovatele a nakonec se číslo nepodařilo vůbec převést, musela přijmout jiné (bylo to v tarifu, ne na kartu). Takže už nikdy víc. Byla měsíc bez telefonu, ale paušál musela zaplatit stejně.
|
aaa | •
|
(8.4.2010 18:15:04) To bych neplatila. Po mě taky chtěli zaplatit za převod čísla na jinou osobu - dítě, takže dál já v tom figuruju, ale aniž by mě na to někdo předem upozornil a to mi ještě jak dlouho předtím posílali dopisy, že mi smlouva ubde končit, ať prodloužím a kdesi cosi a pak tohle. Nedala jsem se , tak dlouho jsem jim psala, že to nezpaltím, že si mají nejdřív pořádně proškolit personál a tak a nakonec mi přišel dopis, že mi tu částku stornují. Trvalo to, ale povedlo se. Je to opravdu katastrofa.
|
|
|
|
|
červík + V. 6/03 + L. 5/08 |
|
(8.4.2010 18:06:28) O2 má problémy ve všem, nic neumí, tak říkají, že to nejde, proto jsem od nich už dávno odešla
|
|
aaa | •
|
(8.4.2010 18:10:10) S O2 jsou problémy ve všech směrech a jak psal někdo, tak jedině přes stránky popř. pohrozit ČOIkou nebo Telekomunikačním úřadem, pak jde všechno líp a také jsem jednou dostala malou částku jako omluvu. Po telefonu to nemá smysl s nima řešit, zabralo vždycky jedině písmeně přes jejich formulář.
|
|
Moncaka |
|
(8.4.2010 18:56:31) Díky za rady, zkusím ten jejich formulář, už jednou jsem přes něj něco reklamovala a šlo to. Nechce se mi jezdit a pálit benzín někam daleko na jinou prodejnu a pochodit stejně. Přecházím k zaměstaneckému tarifu je výhodný jen potřebuji své číslo, kvůli tomu, že mám na něj převedeno ovládání banky a jiné dost důležité věci. Mimo jiné se mi líbí, je dobře zapamatovatelné, když ho pořád někam uvádím nemusím ho hledat.
|
majka,lucinka03 + Adélka11 |
|
(9.4.2010 9:12:00) Jestli můžu, přispěji svou zkušeností 14 dní starou. 8. března tohoto roku mi končila dvouletá smlouva na paušál. Protože jsem si chtěla ponechat mé dosavadní číslo, bylo mi na zákaznické lince řečeno, že výpověď můžu dát až po 8. březnu. Na prodejnu jsem šla někdy cca 10 dní po, tzn. 18. března, kde mi mladík řekl, že si nejdříve musím tel. zavolat na jejich linku a tam to vypovědět, aby měli hlasový záznam, budiž beru, kryjí se. Pak jsme vypověděli smlouvu na prodejně, kde mi bylo řečeno, že do hodiny musím vyměnit SIM kartu, kterou jsem dostala nabitou kreditem. Po hodině nic, po 1 dni nic, po dvou dnech nic. Volám na linku, kde mi po několika minutách řekli, že na to mají ofiko 5 dní. Čekala jsem tedy do dalšího čtvrtka, což bylo 5 pracovních dní, ale už 7 normálních. Volám na linku, kde mi opět po několika minutách řekli, že to není v jejich kompetenci, že si musím zajít na místní prodejnu. Nechala jsem si zjistit tel. číslo, volám tam, kde mi slečna řekne, že neví, kde je problém, že ona to se mnou neřešila, tak jsem jí řekla, že to se mnou řešil nějaký mladík, a že se snad může podívat do PC. Po 5 minutách mi řekla, že tu kartou, kterou mi dali novou, je špatně naprogramovaná a tudíž nebude fungovat. Musím tam přijít. Vjeli do mě všichni čerti, proč, když mají mou adresu, můj tel. a veděli, že doba 5 dnů již skončila nezavolali a neinformovali mě o tom? Kdybych se po tom nepídila, tak do dnešního dne to není hotové. A na podruhé, slíbil, že to bude opět do 24 hod. a skoro dodrželi opět tu lhůtu těch 5 dnů. Jsem naštvaná a i když skoro celá rodina má O2, uvažuji, že se svěřím do péče jiného operátora, tohle mě fakt už nebaví, věčně s nimi jsou nějaké problémy a to ani nemluvím, kolik věcí již tomuhle incidentu předcházelo. Toť ode mě. Jsem rozhodnutá taky napsat stížnost.
|
aaa | •
|
(9.4.2010 13:05:57) Je to vážně síla, já u nich měnila adresu víc než půl roku všema možnýma způsobma a i po tom, co jsem převedla číslo a tedy uzavřela novou smlouvu, kde teda byla zovu uváděná má nová adresa, tak mi korespondence přišla na satrou adresu. a to jsem se prodávajícího neschopného mladíka ptala, jestli už to opravdu bude chodit na novou a on mě ujišťoval, že ano. To už jsem byla totálně vytočená. Taky jsem původně chtěla už odejít, jenže přesně - celá rodina zatím má O2, tak jsem zůstala. Teď toho vážně moc lituju.
|
|
|
|
|