M_ |
|
(5.7.2014 17:54:26) Dnes jsem si koupil na dovolenou potápečské brýle. Náhoda byla, že zrovna jsme měli cestu do aquaparku, tak že je rovnou vyzkouším. V obchodě seděli dobře, jenže při potopení do "větší" hloubky začali v úrovni očí zatýkat, takže k ničemu. Cestou zpátky jsme se v globusu stavili, že bych je rád vrátil. Pokladní přežvykovala a říká že jsem první kdo je přišel vrátit. A že reklamace nevyřizují oni, ale dodavatel (nechápu?). Přijde jiná paní co to má asi na starosti a ptá se na to samé co s tím je, vysvětluje mi, že jsem si je měl zkusit na prodejně jestli mi sedí. Abych to zkrátil, nakonec, i když s nelibostí a s mojí větší porcí asertivity peníze vrátili.
Jen, že se při tom cítím dle jejich reakcí, jako bych je měl okrást. Máte to taky tak?
|
vera | •
|
(5.7.2014 18:16:11) Ne nepřipadám.Přijde mi,že se několik let už jen vyrábí špatné zboží.Jen se nas...,že tam musím zpátky a jejich reakce mě vytočí taky.Bohužel je to samé s potravinami.
|
|
Fren |
|
(5.7.2014 18:43:14) vůbec ne.A své asertivity do toho klidně vložím i víc než je třeba-a omluvily se?Jménem Globusu?Asi ne-taky drzost.A normálka,bohužel. Ale jinak konkrétně v globusu s reklamací nikdy žádný problém nebyl,vše šlo jak po drátkách. Nedávno jssem reklamovala sušák Leifheit,co má stahovací ramena,takže šnůry zůstávají čisté.A začla jsem si výměnu vyjednávat pěkně přímo s Leifheitem,s jejich oz,ne s Hornbachem,kde jsem nákup udělala.A v pohodě.Když jsem jim jenom v hornbachu telef.oznámila kdy přijedu,co bude a co mají udělat,nestačili se divit,prý to jsou nestandardní postupy,tak jsem jim řekla,že si na tyto nestandard.postupy budou muset začít zvykat!
|
|
boží žena |
|
(5.7.2014 18:52:29) Moc se mi to nestává
Ale spis jako blb co jim na to skočil a koupil si jejich sunt
|
|
nekázanka |
|
(5.7.2014 19:27:01) Připadám si většinou spíše jako blb. Naposledy minulý týden v Kauflandu, jela jsem vrátit Nivu, na které byla špatná plíseň (bílá plíseň, která nemá na Nivě co dělat). Paní na reklamacích spustila, že na Nivě plíseň být má, že si nikdo nestěžoval - tenhle argument mám nejradši. Nakonec pravila, že ač je to v pořádku, tak mi peníze vrátí. Asi abych neprudila
|
|
Soraya | •
|
(5.7.2014 20:16:43) V posledních pár letech pozoruji jak kvalita zboží prodávaného v našich obchodech jde rapidně dolů což se o cenách říct nedá. Reklamovat se nebojím, za své peníze chci kvalitu, ale někdy je to s prodavačkami boj. Reklamovala jsem postupně dvě kabelky: po pár týdnech nošení mi praskla v půli karabinka u tráku přes rameno, u druhé kabelky se mi odlepil jezdec u zipu a jezdec jsem ztratila (což nemohla prodavačka pochopit). Zjistila jsem, že dříve tyto prvky byly kovové, dnes je to směska plastu pokrytého filmem, který vytváří dojem, že je to kov. Věci se vyrábí na velmi krátkou životnost a kvalitní výrobek, aby člověk pohledal.
|
|
1-2-3 | •
|
(5.7.2014 20:52:02) Kde je v Kuřimi větší hloubka? V Globusu kupuju jenom potraviny, relativně slusna kvalita, takže jsem nic nikdy reklamovat nemusela, ale chápu, ze se u toho člověk cítí blbe. Nicméně jsou to tvoje prachy a ony mají dělat to, za co jsou placené. Blby pocit bych z toho nemela.
|
|
Senedra |
|
(5.7.2014 21:06:12) Otrávená prodavačka, s afektovaným hlasem, která mi dává najevo, že vlastně otravuju, mě dokáže spolehlivě nastartovat. Většinou reklamace vyřizuju v klidu a slušně, ale když se mi snažili naposledy v Deichmannovi vysvětlit, že sněhulky po měsíci a půl nošení ( ani ne denním) mají nárok na prošláplé paty, tak to jsem se už dost neudržela. Navíc se mi snažila vedoucí prodejny "vysvětlit", že dítě muselo ty paty odřít třeba při bobování. Tak jsem jí doporučila, ať zapátrá v paměti, jestli během toho měsíce a půl někdy ležel sníh. Což v letošní zimě neležel. Vedoucí ještě proceduru korunovala poznámkou, že je vlastně tak hodná, že mi vrací peníze. Na to jsem jí odvětila, že jí celkem nic jiného nezbývá, když prodávají nekvalitní zboží. Nevím, proč bych se měla cítit jako zloděj, když mi někdo prodá nekvalitní zboží a já chci peníze nazpátek.
|
Petra | •
|
(6.7.2014 8:23:23) Teda s tím Deichmannem jste mě moc nepotěšila, jelikož tam za chvíli jedu reklamovat boty a už teď mám z toho nerva. Kupovala jsem tam v květnu holce sandále. Jelikož už pak nebylo moc hezky, nosila je fakt minimálně a v pátek přišla s odlepenou půlkou podrážky. Učitelka ve školce jí to musela zavázat nějakou látkou, aby se v tom vůbec dalo chodit. Taky čekám, že dostanu vynadáno, že v nich vůbec chodila. Jinak teda zkoušení potápěčských brýlí v obchodě mě pobavilo. To určitě člověk na suchu zjistí, jestli mu do nich zatejká.
|
|
|
Monika |
|
(5.7.2014 21:34:02) Myslím, že zrovna prodavačkám v Globusu by bylo celkem fuk, kdybys chtěl jejich zaměstnavatele okrást, ale spíš se jim to nechce řešit a některé (třeba málo zaučené apod.) možná ani pořádně nevědí jak. I když nevylučuju, že mají nějaký pokyn snažit se ty "měkké" nějak odradit ... Já si v podobných situacích nepřipadám jako zloděj (když jsem přesvědčená, že jsem v právu), ale příjemné mi to teda není, naštěstí to u nás vyřizuje většinou manžel
|
Anni&Annika |
|
(5.7.2014 21:41:20) jestli ti sedi.......jsi mel rict, zes je nevybiral proti slunci, ale na potapeni do vody. Takze bys doporucil instalovat bazenek na ponor hlavy v brejlich, pro pripaden vyzkouseni. Ne, jako zlodej bych si nepripadala. Ty sis koupil potapecske bryle a pokud jsou vyhovujici jen na okrasu, ztraci svou puvodni funkci. Je to vporadku co jsi udelal.
|
M_ |
|
(5.7.2014 21:43:41) Jde jen o ten pocit. Vím že jsem v právu, ale prostě ta pachuť, když člověk odchází z obchodu v něm zůstane a pokazí to na pár chvil náladu.
|
Anni&Annika |
|
(5.7.2014 21:47:30) jo to chapu...ono pokazi naladu kdyz zjistis, ze to nefunguje a pak uz kdyz tam jdes. Vis co te ceka
|
|
|
|
|
Epepe |
|
(5.7.2014 21:35:47) Ne, ani náhodou, cítím to jako zadostiučinění.
|
|
Pavla | •
|
(5.7.2014 22:02:16) Ne..nebydlim v CR tady mi penize vraceji hned a s omluvnym usmevem.
|
Anni&Annika |
|
(5.7.2014 22:26:12) Pavlo....ja jsem si loni koupila boty v drazdanech, v elbe park, v takovem hezkem kramecku s botama. U bot se mi za 12 dni prorezala gumicka u zapinani /u presky/. I nemci maji, ze muzou boty nejprve nechat opravit /ale asi o maji jen u bot?/. Takze me penize nevratili, me nechali gumicky opravit. Moc jsem je nenosila a ted jsem zjistila ze jedna gumicka je zase skoro roztrzena a do Drazdan daleko. Ted by me meli vratit i penize, ale necham to opravit tady. Boty se mi libi, tak holt budu davat opravovat. Ale je fakt, ze tohle se mi tady stalo poprve...jinak vzdy hned penize.
|
|
|
|