R+2 |
|
(19.12.2014 16:04:39) včera večer jsem se rozhodla cosi objednat, obratem mi přišla odpověd že přijali moji objednávku, ráno v 8h přišla faktura, v 8:15 jsem zaplatila a během dopoledne přišel mejl, že moje zboží bylo vyexpedováno PPL, čekám je zítra nebo v pondělí
a tak se mi to líbí!
|
TiNiWiNi |
|
(19.12.2014 16:33:53) No právě, mně po 67 hodinách přišlo, že jedna z položek je vyprodaná. Začala jsem mít strach, že s takovým tempem nic nedostanu....
|
|
Maťa. |
|
(19.12.2014 19:07:41) Alebo to znamená, že to majú tak urobené, ako správny eshop urobený má byť. Činnosti správne zautomatizované Mnoho úkonov sa dá naprogramovať, účetní program propojit s eshopom, automaticky fakturovať atd. atd. Eshop s budúcnosťou toto rozhodne rieši, malo by to byť jedným z hlavných kritérií, ak sa niekto aj rozhoduje eshop zakladať. Pretože inak príde doba, keď by samozrejme nestíhal, ak by mal vše robiť "růčo".
|
Maťa. |
|
(19.12.2014 19:12:47) To už je ale to riziko podnikania a pri náraste objednávok logické delegovanie činností...vývoj....tak, ako sa investuje pri raste do reklamy viac, tak sa viac investuje trebárs i do zamestnanca či dočasného brigádnika (v lepšom prípade neivestuje a vypomože rodina
|
Maťa. |
|
(19.12.2014 19:16:31) Moj subjektívny názor je tiež taký, že dodacia lehota 7 dní až povedzme 10 dní je naprostá norma a v pohode.
Ale 80 % zákazníkov uvažuje inak. Majú za "vzor" práve totiž tie giganty typu Alza, Mall a podobne. A očakávajú, že i ostatní budú takí rýchli (a mnoho tých, čo tu čítajú určite patria tiež medzi tých "očakávačov", že lehota bude dva-tri dni...).
Všetko je dosledkom konkurenčného boja, umelého zrážania cien na minimum, prípadne dotovanie poštovného, "bitka" o každú korunku "méně" a podobne. Zákazníci v ČR sa proste a jednoducho "rozmazlili" a už aj tie giganty priznávajú, že to tu je extrém.
|
Maťa. |
|
(20.12.2014 13:02:59) O moc jiní nie sú, ale taký extrém to nie je. Ale ja som skor myslela v celosvetom měřítku, napr. USa je normál dodacie lhůty týždeń, častokrát to majú tam za supr rýchlosť Len pre príklad.
V SR je to tiež maličko iné, sú tam maličko trpezlivejší (ale len o maličko) a to preto, že tam až také množstvo obchodov nie je (aj keď ich je i tak viac než dosť).
Ano, v ČR je to asi najvačší extrém
|
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(19.12.2014 19:54:33) Souhlas,Mato
|
|
Žžena |
|
(19.12.2014 20:14:36) Mimochodem i u velkých e-shopů se kolikrát "nezadaří". U mall.cz máme i vícero zkušeností s problémy se skladovou nedostupností (zboží inzerováno jako skladem, po objednání ticho po pěšině, pak výmluvy, že není a už nebude, nebo bude možná někdy), s dopravou (ano, paní, náš řidič má v autě schodolez, takže není problém, že bydlíte ve druhém patře bez výtahu, jak jste napsala v objednávce... no a následné tahání pračky do druhého patra ručně, protože šofér o rudlíku nikdy neslyšel, a že je to do druhého patra bez výtahu pro něj bylo překvapení). Teď v minulých dvou týdnech jsem objednávala nějakou specifickou elektroniku, tři e-shopy ji měli psanou jako skladem k okamžité expedici, po objednání mi napsali, že skladem není a bude možná příští rok. No a některý krámy mají prostě teď takovou tlačku objednávek, že i když jim balicí linky jedou nonstop, tak "fronta" čekajících objednávek je tak velká, že expedujou klidně za týden.
|
NovákováM |
|
(19.12.2014 20:50:11) ŽŽENO, TAM SE VZTEKÁM a ruším objednávky.
Zvláště, když mi ještě tak v pondělí přijde mail - GARANTUJEME DORUČENÍ do té středy, že :-D
Osobně mám vystaráno. Ale zkoušela jsem něco podobného vloni, napadlo mne, že je něčeho málo a neustále rvali reklamu a "ejhle" marketing sice fajn, ale nějak nezvážil distribuční možnosti.
|
Maťa. |
|
(20.12.2014 13:09:52) To je to, majú síce obrovské prachy na reklamu - miliony - a preto sú "vidieť", ale pravda, skúsenosti nie sú vždy také, ako slibují (i moje vlastné).
|
|
|
Maťa. |
|
(20.12.2014 13:06:50) Myslím, že všetko má svoj vývoj a ak giganty zaspia na vavrínoch, tak sa časom situácia zmení.
Ale bude to dlhodobejší vývoj. Ovšem už teraz je poznať, že zákazníci začali viac doverovať i tým menším eshopom, že si už všetci nemyslia, že malý eshop rovná sa "okrádači" a neserioznosť.
Častokrát práve tí malí vyjdú viac vstříc a to preto, že si vážia každého zákazníka.
Samozrejme, že doteraz je aj kopec pokoutných eshopov, kde by som si nenakúpila, ale tie už sa dajú rozoznať, človek má šancu si už o nich niečo zistiť, pred 10-timi rokmi bola situácia horšia.
|
|
|
|
|
|