vlad. |
|
(3.10.2015 18:01:10) No to je šílené učit jazyk skupinu 20 dětí, dělenou podle abecedy ne podle úrovně, a ještě se všemi SPU a integrovanými bez asistenta, s nablblou zástupkyní za zády. Je mi líto tebe i všech, kdo by se chtěli něco naučit.
U nás taky chtěli dělit podle abecedy, ale dostatek rodičů byl dost hlasitě proti, takže jsou podle úrovně a mezi skupinami je za ty roky propastný rozdíl.
Sorry, jak psala Bára, učitele, který učí slabší skupiny mi líto není, taky musím v práci dělat méně oblíbené činnosti a jde mi primárně o to, aby dítě ve škole netrčelo zbytečně a ještě navíc nebylo zpruzené.
|
Alena | •
|
(4.10.2015 8:54:07) To by me take zajimalo. Znam spoustu skol, kde to jde a u nas jsou s tim problemy.
|
|
Ropucha + 2 |
|
(4.10.2015 10:26:34) Báro, člověče, takhle bych to před rodiči neříkala. To mi také přijde moc. Asi bych použila max. něco ve stylu rychlejší žáci x žáci vyžadující více času. Že je dítě méně nadané, na to musí rodič přijít sám, nechce to slyšet od učitele na tvrdo a neměl by to od něj slyšet (můj názor).
|
|
Ropucha + 2 |
|
(4.10.2015 11:14:50) Milado, nerozumíš mi. Já vůbec neřeším rozřazování do skupin, já řeším čistě terminologii. Skutečnost je jasná, někdo je lepší a někdo horší. Ale rodič nechce slyšet, že jeho Pepíček půjde do skupiny C, protože je tupý, ale chce slyšet, že půjde do skupiny C, protože tam mu bude vyhovovat tempo výuky a bude tam dělat báječné pokroky. Prostě politická korektnost, nic víc neřeším.
|
Phoebe1 |
|
(4.10.2015 11:27:32) Tak u nás ani ne podle abecedy, ale podle toho, kdo je bude učit. Mám ve třídě děti od B, S, P, G ... Jak jsem už psala, tu elitu dostává neteř naší zástupkyně. Je to výborná učitelka, v tomto směru nemám námitek. Ale stejně tak si zástupkyně elitu vybírá pro sebe a to se jí to pak mluví o metodách .. Už jen to, že ona si pro sebe usurpuje jazykovou učebnu, aby nemusela všechny ty věci pořád přenášet, jak sama řekla. My je holt taháme z budovy do budovy (cca 400 m kolem školy a parčíkem, kdy máme na přechod desetiminutovou přestávku). A všichni tam radši drží ústa, protože na jakýkoliv argument ona řekne: No jo, ale ... Nemá to cenu. Už jsem zvažovala i odchod, ale říkám si, jestli to jinde nebude třeba ještě horší.
|
Phoebe1 |
|
(4.10.2015 11:36:31) Myslíš neteř zástupkyně? Ona právě tyto děti neučí, dostává elitu.
|
Ráchel, 3 děti |
|
(4.10.2015 11:39:24) no však tak ať ti předvede, jak učit tu TVOJI třídu
|
Phoebe1 |
|
(4.10.2015 11:42:17) To není technicky možné, protože máme hodiny ve stejnou dobu. A ona sama přiznává, že neví, jak by si s tím poradila.
|
|
Phoebe1 |
|
(4.10.2015 12:18:54) To je hezké, Báro. Že na to přistoupil. No jo, já myslím, že ty moderní metody lze aplikovat tam, kde nemusí učitel až tak řešit kázeň a neochotu pracovat. U těch dětí to jde, jsou nadšené. Jenže ty méně nadané často než pochopí, co se po nich chce .. a když se chci chvíli věnovat té lepší skupince, tak mi to tam mezitím začnou bourat, protože se nudí, pracovat se jim nechce a nebo vůbec neví, která bije a ani nechtějí vědět. Píchají do sebe tužkami, shazují si věci z lavice, začnou chodit po třídě, nadávají si ... Tady podle mě opravdu jen nechat sedět v lavicích a nastolit tvrdý režim, ale jak jsem říkala, je mi líto těch, co by to mohli mít pestřejší, zábavnější.. Možná ještě zkusit dát jim něco náročnějšího, aby pracovali sami a věnovat se těm druhým .. ale to je zas kruci nefér ... zase by měli víc pozornosti ti, kteří si ji (pardon) nezaslouží.
|
Phoebe1 |
|
(4.10.2015 12:21:40) A ještě bych se se zavedením pevného režimu a frontální výuky u vedení se zlou potázala. To je fakt situace...
|
|
Ropucha + 2 |
|
(4.10.2015 12:27:55) Phoebe, a naopak ? Zaměstnat písemnou činností v lavicích ty problematické a se skupinkou lepších udělat nějakou zábavnou konverzační aktivitu ?
|
Phoebe1 |
|
(4.10.2015 12:36:23) Nevydrží to. Nedělají. To jsem už zkusila. Nejednou. Bohužel.
|
Ropucha + 2 |
|
(4.10.2015 12:48:33) Aha
|
|
|
|
Phoebe1 |
|
(4.10.2015 13:46:08) Báro, jsem ti moc vděčná za tvůj příspěvek. Asi to prostě jinak nejde. Nevím, jestli tedy jít za ředitelem a říct mu to, že se zkrátka se zástupkyní neshodneme, co se týče metod. Asi počkám, až se mnou rozebere poslední hospitaci, co mi zase řekne a poprosím ji, ať mi to v té konkrétní třídě ukáže. A pak budu jednat dál.
|
|
Jahala. |
|
(4.10.2015 23:05:44) Jak ti může hospitovat a lézt často do hodin, když jsou to dělené třídu ona v tu dobu neučí tu svoji skupinu? Jinak ať ti pomůže ukáže jak učit tuto konkrétní skupinu je dobrý nápad, ale mohla by se vymluvit, že to nejde když v tu dobu učí jinde.
|
|
|
|
|
|
Ráchel, 3 děti |
|
(4.10.2015 12:36:33) no, to je prima tak ať ti to předvede paní zástupkyně
|
Phoebe1 |
|
(4.10.2015 12:37:54) Jo, požádám ji o to. Už vidím ty výmluvy. Tedy pardon, argumenty. Že za mě nebude učit moje hodiny.
|
Ráchel, 3 děti |
|
(4.10.2015 12:38:59) ale neee, vždyť ty bys ji moc ráda viděla v akci právě s touto třídou, kde si nevíš rady. neměla jsi možnost okoukat to od někoho taaak zkušeného.
|
Phoebe1 |
|
(4.10.2015 12:41:57) Ano, přesně takhle jí to podám. Dám vědět,co ona na to.
|
|
|
|
|
|
|