Re: jak podpořit talent?
VYDRŽ!!!
Bude hůř, mnohem hůř...
Syn navíc velm brzy četl, takže mezi 4 a 5 rokem, louskal encyklopedie a krmil moudrostmi učitelky v MŠ.
Prošel klasickou základkou, kdy si během matiky pročítál EPOCHU a VESMÍR, aby nerušil ostatní (měl úžasnou učitelku).
Dnes je mu mu 12, je v primě. V ostatních předmětech normálka, lepší průěr. Ale znalosti prehistorie, paleontologie, ale i geologie a jsou velmi nadprůměrné. Vyniká i v biologii, výborně kreslí (ale třeba na rýsování je prase). Baví ho i historie.
Sedm let mluví o tom, jak půjde studovat paleontologii do Prahy na Albertov - našlápnuto má, tak jen držet palce.
V dětství jsmse kupovali videa, encyklopedie - modely dinosaurů . K 8narozkám dostal obří model kosty T rexe (asi metr dlouhý), pak m velkou lebku, cca 45cm), sbírka nerostů je samozřejmost. Stejně tak mikroskop.
U nás věkem přibyla astronomie, takže navíc pořádná dalekohled a knihy o vesmíru + návštěvy planetáriíí (máme u nás v městečku soukromé, pán je fanatik a Vojtěcha obdivuje.
Každopádně je to na Tobě, a uvidíš sama, zda u toho vydrží.
Jeho kamarád měl ve věku 4-6let stejný zájem, dnes chodí ve vojenském a chce být pilotem stíhačky.
Je to opravdu ještě dítě, hlavně žádné velké naděje. A nabízet i jiné aktivity: hudbu, sport. Aby u mikroskopu nezakrněl.
Odpovědět