4.5.2016 23:03:53 Delete
Re: dotaz pro del
Hanko,
druháky neznámkuju, do slovního hodnocení popisuju zapojení do společných činností, aktivitu, ochotu zkoušet nové cviky apod.
U čtvrťáků dám cíl, na který pak nějakou dobu trénujeme. Kdo splní, má jedničku, kdo nesplní, tak podle míry zapojení a snahy má dvojku atd. Takže např. pokud byl cílem kotoul vzad, tak jedničku měl každý, kdo udělal sám. Dvojku měl každý, kdo udělal kotoul vzad, ale ujela mu třeba ruka do strany, nedal správně ruce, potřeboval dopomoc v dotočení. Na trojku byl pokus, který skončil třeba přepadnutím na bok apod. Čtyřku dostal kluk, co odmítl kotoul vzad zkusit, ale udělal alespoň kolébku...
V atletice bude cíl především technika procvedení. Takže kdo předvede slušný nízký start a doběhne 50 m, dostane jedničku. Podobně skok do dálky...rozběh, odraz, doskok....hod míčkem...nápřah, směr letu míčku....
Stačí mi tři známky za pololetí, takže většině stačí absolvovat něco z toho, protože už mají známku za kotoul a někteří i za přeskok (cíl byla roznožka).
Co se bude známkovat, jsem měla možnost nastavit v ŠVP, tak jsem tam toho napsala co nejméně a takové věci, aby se to hodnotilo co nejsnáz (aby se nemuselo řešit jen udělal/neudělal, případně aby šlo spíš o tu techniku než výkon).
Na vysvědčení dám jedničky všem, kdo cvičí a maká podle svých možností. Někteří kluci, kteří se vyhýbají všem činnostem, cvičit odmítají se slovy "ku.va dop.dele tohle dělat nebudu", povinné cviky buď nedělají vůbec, nebo na té úrovni, že 50 m neběží, ale jdou, tak holt dám dvojku. I když můj názor je, že buď nic neznámkovat, nebo všechno s podobnou váhou, tak za stávajících okolností nedokážu ani těmto pánům dát na vysvědčení z TV něco horšího. Už jen proto, že je mám jen na ten tělák, ale je tam toho víc, co tady nemůžu a nechci vypisovat.
Odpovědět