5.5.2016 1:04:18 Yuki 00,03,07
Re: Studenti by učit chtěli, ale pedagogické fakulty jim v tom brání...
tak teda prosím o radu - rozlišuje se nějak těžká a lehká forma dys? nejspíš jo, ale zdá se mi divný, že škola rozlišuje podle toho, jestli má děcko ivp nebo ne, pokud nemá, pak jsou to jen malý zohledňování, pokud má ivp, pak dostane děcko speciální učebnici, aby s ním mohli rodiče správně pracovat, třeba angličtina
mám doma druhý děcko s dys a toto jsem poprvé nezažila, tak mě to překvapuje - tento má podle školy "jen zdravotní znevýhodnění" podle zákona..., má nárok na vyrovnávací opatření - a přesto podle školy nemá nárok téměř na nic - to je normální? fakt je potřeba IVP, aby děcku uznali výsledky z PPP? to jsem vůbec netušila, nebo je to novinka v souvislosti s tím, co se na nás chystá od září?
navíc netuším, jak se přistupuje k děckám s dys v angličtině - on má dysgrafii a dysortografii, k tomu poruchy pozornosti a soustředění, ale když jsem se ptala, jak v angličtině pomoct, když má čím dál větší potíže s psaním slov (3. třída), tak prý v angličtině se to v tomto věku a v tom "jenom znevýhodnění" nemá žádný úlevy - jenže oni mi tím pádem odmítají říct, co konkrétně v písemce je díky dys a co je tím, že se to nenaučil -a já to nepoznám, v angličtině fakt ne
prý co bych chtěla, když má jedničky a dvojky
nevíš, jak to je?
Odpovědět