5.5.2016 10:51:16 Hanka 75
Re: dotaz pro del
Del, děkuju.
My máme prvňáčky - jestli se pamatuješ, problémy nám dělalo/dělá (ale naštěstá už v mnohem menší míře) soutěživé prostředí. Školu jsme se po zralé úvaze rozhodli (možná zatím) neměnit (změna je velké riziko a ve škole je toho i hodně pozitivního, děti ji jinak vnímají dobře). Řekli jsme si, že ale zkusíme s paní učitelko promluvit, dát ji zpětnou vazbu, uvidíme reakce. Takže jí chceme říct, jak my na dvojčatech vidíme vliv soutěživého prostředí... navrhnout všechny obrázky na výstavku, zeptat se, zda se všechny děti s obrázkem na výstavce během roku ocitnou - možná to paní učitelka sleduje a hlídá, aby se tam každého obrázek dostal, jen někomu častěji a někomu občas, nevíme, uvidíme.
Chceme se zmínit i o tělocviku, ale když se mne zeptá, jak jinak to dělat, tak mne nenapadá, proto se ptám.... nyní je známkování tak, jak jsem uvedla výše.
Pro slovní hodnocení paní učitelka nebude (byla ochotná-sama to navrhla ho dát na vysvědčení dětem, tam, kde o to rodiče požádají, ale ne všem paušálně) a myslím, že ona raději používá známky, má v tom svůj systém... do žákovské jedničky, příp. s hvězdičkou, když to není na jedničku tak obrázek, razítko... horší známky jsou v početnici, písance, ale do žákovské je nepíše (asi aby děti měli zpětnou vazbu, jak to udělaly, ale do žákovské je nedává).
Odpovědět