v té druhé třídě je toho ještě hodně závislého na dozrání, prostě nějaké to pochopení neurychlíš tím, že budeš pořád dokola počítat stejné příklady. Je také mnohem těžší přijít na to, co tomu dítěti nejde a proč, protože to ještě samo neumí vyjádřit. Klidně ti řekne, že tomu nebo onomu nerozumí, přitom je problém v tom, že nepostřeehne, jestli je tam plus nebo mínus .
Takže když dítě nepobírá přechod přes desítku, tak do něj klidně můžeš vtloukat další a další látku 2. třídy, ale je ti to k ničemu, protože vše vychází z toho, že dítě zvládá přechod přes desítku. No a buď se tedy věnuješ různými způsoby tomu zvládnutí přechodu přes deset, nebo je ti pak víkend na zvládnutí všeho úplně k ničemu.
Současně tedy neznám moc druháků, kteří by jen tak na učení dlabali, ale znám dost těch, co prostě potřebují čas, aby to nebo ono učivo zvládli.
A tedy čtvrtletka ve druhé třídě je další věc, většina druháků ještě není schopná samostatně a soustavně pracovat 45 minut, v půlce už bývají unavení a chybují ne proto, že by neuměli, ale protože už nevědí, co dělají.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.