10.11.2017 20:16:45 Pole levandulové
Re: Přechod v polovině 3. třídy na ZŠ s jinou metodou výuky
To samozrejme ano, nicmene nechce se mi cekat, jestli stavajici ucitelka neprozre nebo nam ji zmeni. Problem je v soucasne skole, ktera byla doted dobra /mam tam syna v 7. tride a i kdyz je ADHD, tak je to tam pro nej vyhovujici a chodi tam rad a mini tam zustat do devitky/, ze se stava vice vyberovou, reditelka resi intenzivne inkluzi a ucitele jsou nespokojeni, pomerne houfne odchazeji a jejich mista vykryvaji byvalymi uciteli v duchodu a pak velmi mladymi, tesne po skole, pricemz ani jedna skupina neumi ci neni ochotna s SPU nejak vyrazne pracovat. Ne, ze by byli spatni kompletne, vyjimky se najdou, bohuzel neuci hlavni predmety. Syn ma take nejake zmeny oproti normalu, ale je celkove vice splachovaci a umi sve handicapy lepe kompenzovat, ale u nej jde o to ADHD a impulzivitu, hlavu ma chytrou, pamet skvelou, o nej strach nemam.
Diky zvysenemu zajmu je ve tride z puvodnich 17-19 deti z dob syna nyni deti 25-28, takze si myslim, ze i kdyby ucitelka byla ochotna nejaka specifika zohlednovat, nezbyde ji na to prostor.
Pocitove se ke zmene klonim, ale nejsem odbornik, nerada bych ji prestupem ublizila. Ona je socialne v pohode, kamarady si udela hned a vsude, o to strach nemam. Navic na tu
Odpovědět