Jo a my jsme měli výsledek o malinko horší
Neumí rozeznat listnaté keře od jehličnatých. Což bych teda taky měla podle toho obrázku problém-ale jaksi, ona tam byla dole vysvětlivka!!
..Kterou nečetla
Prostě tápe ve čtení, porozumění textu, to dopilujem, Jinak asi nemá problém s jakýmkoli řešením, češtinou už vůbec ne.
A když jsme viděla, jak má třikrát v testu podtrženo:" Najděte cosi, které NENÍ a pak odpoví stejně, které JE, tak co na to říct
Ona sama neví, co tam blbla.
Už je to jedno, myslím,že si to zkusila a určitě jí to dalo hodně, časem se bude líp soustředit.
Třeba dneska dělala nějaký úkoly z češtiny, sem tam měl a tendenci zeptat se mě, co přesně má dělat a pak se zarazila a řekla si -asi spíš sama por sebe-jasně, musím si pořádn ě přečíst zadání.."
Pokrok, se zadáním, ledabylým a rychlým přečtením, měly všechny moje děti problém
A nebudu jediní.
Mě to mrzí hlavně kvůli té angličtině. Angličtina u ní ve škole je pro ni naprosto zbytečně prosezený čas, nic jí to nedá.A příští rok má takhle 4 hodiny. A navíc jí musím zajišťovat angličtinu mimo-opět další čas.