28.7.2020 18:54:38 Hanka 75
Re: Jak máte doma finance s manželem?
Myslím, že jsem někde četla od odborníka (a i to co tady lidé píší), že finance v rodině jsou řešeny nejrůznějším způsobem. Naprosto společné, kdy jeden většinou muž, vydělává více nebo společné a oba vydělávají přibližně stejně, nebo úplně oddělené, oba přispívají na domácnost stejnou (nebo rozdílnou dohodnutou částkou) a zbytek si každý nechává víceméně pro sebe... a že platí, že když to těm dvěma oběma vyhovuje, tak je to tak správně.
My tedy máme vše společné a jiný model by mi moc nevyhovoval, ale to může mít každý opravdu jinak, jak to jemu vyhovuje.
Ale myslím, že jsi uhodila hřebík na hlavičku, že hlavní problém je komunikace s manželem, prodej bytu (byť jeho) a nákup pozemku (pro společné bydlení) vlastně "bez tebe", na otázky neodpovídá nebo nevhodně, poukázování na to kolik vyděláváš atd. atd., to bych stejně jako ty viděla na problém, zda si s ním to dítě pořizovat.