Také budu psát se svými třídami ve čtvrtek test.
Máme předepsaný počet známek za pololetí, když píšeme test každý týden a přidám k tomu ještě nějaké známky za aktivitu, mám to tak akorát, abych to zvládla splnit, protože každou chvíli nějaká hodina odpadne a když se test moc oddaluje, je to pro děti pak náročnější, než když to mají čerstvě zažité.
Teď byly týden na lyžáku, před lyžákem jsme stihli akorát dokončit téma, ale už ne napsat ten test, takže dnes jsem s nimi vše zopakovala a ve čtvrtek holt píšou, protože v pátek jsou prázdniny a posouvání na další týden by jim spíš uškodilo vzhledem k tomu, že už jsme začali další látku. A zvolnit bohužel není jak, i tak jedeme rychleji, než bych si představovala, ale učím holt matiku a tam je velký tlak na to, co musí mít zvládnuté i třeba v návaznosti na další předměty.
No a další týden jsou jarňáky, tak z toho zase vypadnou, takže po nich zase znovu zopakovat a jet dál....mám v kalendáři od září do června rozepsanou každou hodinu podle témat ze ŠVP s vím, že moc velkou časovou rezervu tam nemám
.
Máme tedy nastaveno, že až na výjimky, píšeme vždy v den, kdy mají dvouhodinový blok, navíc jim píšu dopředu, z čeho to bude a za ten týden toho nikdy není moc, takže ta příprava není tak náročná, ale chápu, že i malé testy, když se jich sejde víc, dají zabrat.
Jen se snažím říct, že ne vždy je to výmysl těch učitelek, ty také musí plnit nějaké pokyny. A pak ty testy opravovat, což není něco, čím by se jim chtěly trávit hodiny navíc.