Re: Vyplňujete někdo v práci timesheety nebo jinak vykazujete odpracovaný čas? Prakticke tipy?
Vyplňuji, v naší práci nutnost (přeúčtováváme klientům, potřebujeme mít přehled i o čase stráveném psaním emailů a telefonáty, protože se to nastřádá). Přepínám v průběhu dne různé činnosti pro různé klienty. Bojuji s tím už léta, poslední dobou používám mobilní aplikaci Toggl Track. Umožní mi snadné vyplnění činnosti a pak už jen klinku začátek a konec (začátek i konec jde velmi snadno ručně posunout, když zapomenu kliknout). Velmi mi to usnadnilo život. Za den mi nasčítá celkový čas strávený na jedné činnosti. Dělá i složitější reporty, ale to nepotřebuji (přepisuji do firemních timesheetů).
Kdybyste měl někdo tip na nějakou jinou aplikaci, přivítám. Toggl Track mi vyhovuje víc lepší než dřívější pokusy o zapisování v průběhu dne nebo zoufalé večerní (neřkuli páteční) vzpomínání, co jsem dělala, ale dovedu si představit i pohodlnější nástroj.
Odpovědět