| monam | 158013 |
|
23.2.2025 19:37:48
Enywan, nevím o čem ten důkaz má být, ale asi bych se pro začátek zeptala spolužáků, jak oni nějakou situaci vnímají.
|
| Ennywan | 4062 |
|
|
23.2.2025 19:37:41
K tomu křiku učitelů. Nejlíp to člověk pozná, když jde do školy pro úkoly trochu dříve než je přestávka a čeká na chodbě až skončí vyučování.
|
| Ennywan | 4062 |
|
|
23.2.2025 19:37:41
K tomu křiku učitelů. Nejlíp to člověk pozná, když jde do školy pro úkoly trochu dříve než je přestávka a čeká na chodbě až skončí vyučování.
|
| monam | 158013 |
|
23.2.2025 19:36:18
Fed jj, být ve skupině Problémy ve škole.... znamená, že mí člověk hned o mnoho problémů více. Navíc se tihle radikální rodiče v těch extrémních řešeních posilují. Podle mého jde většina věcí řešit s rozvahou. Třeba učitelka jednoho mého dítě (a škola celkově) udělala a stále dělá dost věcí na hranici toho, co je přípustné, i podle zákona. Protože jinak ta učitelka ale špatná není (spíše naopak) a dítko do školy chodí vcelku rádo, brblám občas doma. Posílat na školu právníky, inspekci, dítě s diktafonem.... to je úroveň, kam se většina rodičů snad neuchýlí ani v myšlenkách. Škola by tyhle extrémní emoce asi vířit neměla, ale neměli by je vířit ani rodiče, práv kvůli svým dětem. Co si asi myslí dítě, které doma každý den slyší nadávání a jehož rodič vybavuje pokyny k nahrávání?
|
| Federika | 14090 |
|
|
23.2.2025 19:34:47
Já jsem se teda snažila školy vždycky pečlivě vybírat. Jednou jsem cítila problém (nebyl na začátku,až postupem času) a děti jsem stáhla a odvedla do jiné školy kterou jsem taky pečlivě vybírala.
A fakt neznám křik učitelů, podrazy, zákeřnost atd. |
| Ennywan | 4062 |
|
|
23.2.2025 19:34:34
Změna školy není často jednoduchou záležitostí. Z různých důvodů. Nehledě na to, že když dotyční odejdou a učitel se neřeší, tak své chování a přístup nezmění.
|
| K_at | 121378 |
|
23.2.2025 19:33:57
Ennywan, vůbec nepochybuji o tom, že se tyhle věci dějí. Že je spousta učitelů opravdu takových, že by měli jít okamžitě pryč.
Že je hodně nekompetentních lidí ve školství. Někdy i patologických osobností. Ale ve skupině Řešení problémů bude z logiky věci ten, kdo něco řeší. A věř tomu, že i určitá (zlomková) část těch problémů nebude v reálu objektivně tak, jak ten rodič tvrdí. Myslím, že tu ani nikdo nepíše, že věci, které řeší Stekanka, se nedějí. Ale já si u velmi mnoha situací umím představit co variant toho, co se v té třídě může dít. Takže ta strašná paušalizace z její strany, kopání obecně do všech, agresivní styl bez KONKRÉTNÍHO ŘEŠENÍ, to v praxi moc nikomu nepomůže. Podstatou její celé akce se mi zdá především prezentace jí samé jako té nejlepší, skvělé a všechno zvládající učitelky. Jde o ní. Nikoliv o ty děti. |
| Ennywan | 4062 |
|
|
23.2.2025 19:33:20
A jak jinak chceš získat důkaz, když učitel tvrdí, že si děcko vymýšlí nebo že přehání?
|
| Ennywan | 4062 |
|
|
23.2.2025 19:32:23
Federiko, nesleduju jen tuto skupinu. V této skupině se to jen logicky kumuluje. Nehledě na to, že máme i vlastní zkušenosti jak na základce, tak na střední.
|
| monam | 158013 |
|
23.2.2025 19:31:25
Jo, a to, že pošlu do školy dítě s diktafonem, aby nahrálo učitele, je pro mě přesně ten moment, kdy už je to ze strany rodičů za čárou. Než tohle, jen určitě lepší změna školy.
|
Štědrý den v Zoo OlomoucOlomouc
Advent na KarlštejněBeroun
Předsilvestrovský výstup na BrdoKroměříž
Pražský Nový Svět pod rouškou nociPraha 1
Tříkrálový průvod PrahouPraha 1 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.