Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
Etea | 135320 |
4.2.2014 14:02:31
Netvrdila bych, že je to tak všude. Navíc jsem se pozastavila nad tím, že se tříletí učí barvy ... i to počítání do šesti či kolika mě udivilo, ale možná když by se to nazvalo utvrzovali si znalosti ...
|
Etea | 135320 |
4.2.2014 13:53:27
Tohle je super, asi je to o lidech. Upřímně, to že děcko umí ve čtyřech letech písmenka a čísla, nepřipisuji vyššímu IQ, mně to připadá docela normální.
|
Anni&Annika | 50178 |
4.2.2014 13:51:35
tak me se predskolni u nas v ceske skolce libila...nedelali to nasilne, ale dost deti naucili a jeste zbylo dost casu na hrani. Ale pod tlakem a drilem se me dite teda neuci...uci se, ze se musi na kazdy den pripravit, ze ve skole musi davat pozor, abych se to nemusela doucovat ja, ze je hodnocena za vykon znamkou atd..atd...
na tlak a dril to rozhodne nevypada...spis na nejaky rad a disciplinu, pravidla. A nasi to vylozene vyhovuje a pristupuje ke skole dost zodpovedne. |
Etea | 135320 |
4.2.2014 13:50:46
Nejde tak přesně o věk, pořád souhlasím s Montessori pedagogikou, že tohle děti dokáží zvládnout zcela přirozeně do pěti let. Takových dětí znám opravdu hodně a myslím, že je pak škoda, když na to předškolní vzdělávání nijak nereaguje a při nástupu do školy je to pak někdy problém. První třída by měla být v tomto ohledu pružnější. Ale já mám pořád nějaké požadavky, které jsou neslučitelné se systémem.
|
Anni&Annika | 50178 |
4.2.2014 13:46:52
a musis spolupracovat taky?..z toho by totiz zase kleplo me
|
Etea | 135320 |
4.2.2014 13:46:10
Samozřejmě že nejsou stejné, a jasné je i to, že když je něco zajímá dnes, tak to neznamená, že v tom budou v budoucnu vynikat. Ale stejně si myslím, že většinově školky plýtvají dětským potenciálem. Možná jde o to, že některé věci je dost dětí si schopno osvojit si přirozeně v mnohem ranějším věku než v tom školním, kde se to pak učí vlastně pod tlakem a drilem. V předškolním vzdělávání by také nemělo jít o to, že se to nutně musí naučit všechny děti, ale spíš o to, poskytnout jim víc podnětů a víc vzít v úvahu jejich zájmy a schopnosti.
Momentálně řeším dost velké (tedy pro mě osobně) školkové dilema a tohle je také jedna z věcí, o které přemýšlím. |
Len | 108740 |
4.2.2014 13:45:06
Anni, jo, je to o diteti. Mne by taky spis vyhovovala ceska skola, bylo to takovy vic individualisticky, tady ty deti neustale spolupracuji, z toho by me kleplo Ale vim, ze mladej by to nezvladl.
|
cyann | 43516 |
4.2.2014 13:44:46
Já jsem se tam stěhovala, když bylo synovi skoro tři. V ČR by býval šel do státní školky, a mně se dost ulevilo, že mohl jít místo toho do holandských jeslí (12 dětí na dvě vychovatelky, individuální přístup). A ve čtyřech už tu školu celkem zvládl. Bylo to trochu přísnější než česká školka, učili se tak toho rozhodně víc, ale zase je to tak nějak plynule připravilo na další třídy.
Ono těch malinkých dětí ani v Holandsku v těch jeslích tolik není, nebo jsou tam jen na jeden dva dny v týdnu, s tím jak všichni (včetně babiček a dědečků) mají částečné úvazky. |
karma | 94498 |
4.2.2014 13:41:45
moje děcko chodilo do m.školky, dělají to tam s dětma v rámci hry, děti ač různého iQ mají výbornou matem.představu a většinou písmenka umí. ale teda žádná front.výuka to není.
|
Anni&Annika | 50178 |
4.2.2014 13:40:29
Len...ale u vetsiny deti to funguje. Nase mala by byla nestastna, kdyby sedela v kolecku, nemohla by se hlasit a sbirat jednicky s hvezdickama. To je o diteti.
Ja se ted desim spis nemecke skoly. Ono, vic uucitelu v jedne tride, deti do kolecka, zadne vysvedceni /znamky, jen slovni/ a pak prijde sprcha v podobe gymnazia od 5. tridy a ty deti nevi, kde jim hlava stoji. I kdyz zase..mala je z ceske skoly vycepovana...do 4. to zvladne levou zadni /je ted ve 2./ a budu doufat, ze ji to neco z cj skoly vydrzi na gympl /jestli pujde po te 4. tride na gympl/ |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.