Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
Lída+4 | 138596 |
20.11.2020 11:58:55
Barbar, pokud má učitel pocit, že je to takhle normální, je magor. Tohle normální skutečně NENÍ. Dítě v prvním pololetí první třídy standardně takovou nálož nezvládne, už těch 10 příkladů je hodně.
|
Renka + 3 | 26652 |
20.11.2020 11:54:11
Kromě toho 40 příkladů v první třídě je strašně moc. Já si to už moc nepamatuju, ale myslím, že syn by se taky na 40 příkladů v první třídě nesoustředil.
|
Renka + 3 | 26652 |
20.11.2020 11:50:37
"Ne, psal, že trictvrtiny třídy spočítaly všech 40 příkladů správně a na čas."
To jsou nějaké závody v první třídě? Copak mu není jasné, že každý má jiné schopnosti? A pokud něco schválně nebojkotuje, tak je třeba hledat cestu, jak jeho dovednosti zlepšit? Tou cestou ale není pětka, proboha. Já bych dala dítě jinam, klidně do nějaké alternativy, nebo školy s malým počtem žáků. |
Mariana +2 | 135342 |
20.11.2020 11:45:15
"úkolem učitele je naučit dítě to, co ho naučit má."
bingo |
Mariana +2 | 135342 |
20.11.2020 11:43:26
Tak Barbar žádná absolutní spravedlnost neexistuje.
A je to hlavně otázka jejího vnímání. Tak třeba: Já se nikdy na základce nemusela učit téměř nic, prostě mi to šlo, zejména matika, prostě mi to naskakovalo v hlavě "samo". ani tu násobilku jsem se nemusela učit. A už tehdy mi to vlastně nepřišlo spravedlivé, že já pro jedničku nemusím hnout prstem, kdežto kamarádka se i na dvojku fakt nadře. Je to spravedlivé ? Já chápu že se hodnotí znalosti, ale hodnocení by mělo zahrnovat i posun, vývoj, snahu. Ale to bohužel některým učitelům dost uniká. |
Federika | 14090 |
20.11.2020 11:37:14
Barbar,
úkolem učitele je naučit dítě to, co ho naučit má. Ne řešit spravedlnost. |
Barbar | 47133 |
20.11.2020 11:35:12
Mariano, nechce se, no, nebylo by to spravedlivé...
|
Mariana +2 | 135342 |
20.11.2020 11:34:39
"Takže doporučuju vyzkoušet si, jak dlouho ti bude trvat vypočítat a slovy zapsat příklad:
fünfundzwanzig plus zweiundsiebzig nebo twenty-five plus seventy-two nebo sedmdesát pět plus dvacet dva Pro otestování únavnosti je fajn si takových příkladů napsat (nechat od někoho napsat) třeba dvacet. Samozřejmě namíchat sčítání a odčítání. Jo a doporučuju míchat více jazyků, to zhruba odpovídá tomu, když se průměrný prvňák teprve učí i číst, i čísla v matematice, i psaní." ---- Delete napsalas to suprově. To je perfektní srovnání. A díky bohu že existují učitelky jako ty. Fakt |
Barbar | 47133 |
20.11.2020 11:33:24
Díky, ano, spousta děti tam už umí počítat i číst. Takže vzniká asi dojem, že je možno jet rychle dopředu, oni prostě zřejmě spočítaji i třeba 60 příkladů levou zadní, tak syn a ještě zřejmě pár děti vyčnívá.Je pravda, že ta informace, že to syn vůbec nezvládá, mě hodně zaskočila. Dyskalkulik muslim není.
|
Mariana +2 | 135342 |
20.11.2020 11:31:30
"napsal, že více času mu dát nemůže. "
proč ne? Ono když se chce, leccos jde.... Já mám dvě dys děti. V první a druhé třídě k nim měla učitelka určitě individuální přístup, bez papíru. IVP jsem žádalal až před nástupem na 2stupeň a hlavně proto aby mohli chodit na hodinu speciální podpory, aby škola na to mohla dostat financování. A to co jsme měli v "papírech", tak to vlastně učitelka dělal asi dřív. U nás se to navíc týkalo češtiny, takže to zasahovalo do skoro všech předmětů. Každopádně hodina se speciální pedagožkou je dobrý nápad, pokud je dobrá, tak přece jen leccos pozná. On i ta porucha pozornosti to ještě být nemusí, prvňáček si fakt ještě zvyká, není to nic neobvyklého. A navíc to mají letos mrňousové ztížené coronou. |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.