| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Plán pedagogické podpory

 Celkem 49 názorů.
 Pollyenka 


Téma: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 10:51:06)
Dobrý den,
můžete mi někdo poradit, zda i já, jako rodič, mám možnost požádat o Plán pedagogické podpory a co pro mě, jako pro rodiče obnáší? Mám syna ve druhé třídě, máme podezření na hyperaktivitu, poruchu soustředění a disgrafii. Je objednán do PPP,ale bohužel dřív než v březnu /objednán v prosinci/nebylo místo. Máme problém s paní učitelkou, která tvrdí, že syn nic neumí, je nepozorný a ruší ostatní děti. Teď v pololetí dostal napomenutí tř. učitele za zapomínání s tím, že jestli bude takhle dál pokračovat dostane dvojku z chování. Domů nosí trojky a čtyřky /psaní a matematika/,ale když se doma učíme vypočítá 20 příkladů za tři minuty a z hlavy počítá také velmi rychle. Diktát jakžtakž napíše,ale není schopen opisu a to ani nezmiňuji, že jeho písmo se nedá pomalu přečíst.
V první třídě to ještě šlo, měli bezvadnou třídní,ale bohužel je do druhé rozdělili a synovi dlouho trvalo už jen to, zvyknout si na nový kolektiv dětí a novou paní učitelku, kdy paní učitelka mi 14 dní po začátku školního roku sdělila, že vůbec neví co teda budě dělat, protože syn nic neví a nic neumí. /Syn umí, miluje encyklopedie, navštěvuje teraristický kroužek, příroda je jeho velká láska obecně a celkově má rozhled, jinak klasické sedmileté dítě/
S paní učitelkou je těžké komunikovat, protože jakmile dítě není podle jejích představ je to špatně. Vážně zvažujeme dát syna do jiné školy,ale protože vím, jak špatně nese změny chci vyzkoušet ještě jinou možnost.
 Pollyenka 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 11:32:45)
Já vím, že musí mít sankce, a taky vím, co ten náš lupínek dovede. Ale bohužel i když jsem hned v září se sešla s paní učitelkou a prosila ji o spolupráci, tak její představa se jaksi liší od té naší /což i chápu/ a to výrazně. Syn má kromě jiného, problém začlenit se do kolektivu, miluje kolektiv,ale je divoký a s dětmi se snaží skamarádit po svém. V první třídě se to paní učitelce povedlo, necítil se sám a děti ho fakt braly, měl kamarády a to i přes to, že seděl sám, hned u katedry. Teď sedí zase sám,ale je smutný, vyřazený ze třídy a paní učitelka mi na to řekla, že je holt na děti divoký.
Aktuálně každé ráno měříme teplotu, bolí ho hlava a bříško a přesto, že jsem opět řešila s paní učitelkou, nezměnilo se nic. Dneska se sejdu s ní a s výchovnou poradkyní, která je fajn a má snahu věci řešit. Je mi z toho smutno, syn se strašně do školy těšil, první třída super i přes problémy které má a teď když vidím toho čerta, jak jde ráno smutný do školy co zase bude, nejraději bych ho tam ani nedala.

 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 11:40:32)
Pollyenko, to je k pláči. A ta původní učitelka z první třídy učí v paralelní třídě? Nebyla by možnost přeřadit ho tam?
 Pollyenka 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 11:42:59)
Bohužel má znovu prvňáky. Pan ředitel to udělal tak, že prvňáků bývá vždy kolem 18 a do druhé třídy jednu třídu vždy přerozdělí. Bohužel.
 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 11:44:32)
To je příšerné. Bych pana ředitele taky jednou ročně přerozdělila ~o~
 Marika Letní 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:44:42)
Je to příšerné, ale už jsem o tom slyšela. U kamarádky ve škole to tak je taky. První třída nádhera, skvělá učitelka, utvoří se kolektiv, pracuje s nimi a pak je ředitel rozdělí a bohužel na někoho vyjde učitelka, která je dost hrozná. Ředitel to tak dělá každý rok. Já bych dítě do takové školy nedala, pokud bych měla jen trochu šanci dostat ho jinam.
 HelenaPa 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 11:40:55)
Jistě že jako rodič můžeš požádat o PLPP. Měla bys na schůzku jít s tím, co by sis představovala, že synovi pomůže. Jak bys chtěla, aby škola postupovala. Pokud je výchovná poradkyně co k čemu, tak by to mohlo vyjít. Pokud je rozdělili od předchozího kolektivu, nebylo by řešením třeba i přestup do paralelní třídy? Nebyla by to pro něj taková změna pokud jde o kolektiv.
 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 11:39:00)
Zajdi za ředitelem, za výchovným poradcem, PLPP (si myslím) požadovat můžeš, je to lepší než nic alespoň do doby, než budete mít doporučení z PPP. Nicméně popisovaná učitelka bude zřejmě jedna z těch, se kterou bude v tomto ohledu těžké pořízení, papír nepapír. Známky a důtky, pokud netrápí dítě samotné, bych neřešila, horší je, že se dítko necítí ve škole dobře a ztrácí motivaci. Obrň se trpělivostí a odhodláním ~x~
 Pollyenka 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 11:53:07)
Jak nám paní učitelka sdělila... jdeme na to špatně a dostatečně se dítěti nevěnujeme. Tak jsem jí vysvětlila, že fakt už nevím, co mám dělat víc, když doma mu to jde a ve škole není schopný fungovat. Dávat mu psát úkoly z ČJ na nečisto a následně na čisto do sešitu se nedaří. Není schopen to napsat dvakrát, třikrát...píše to dvě hodiny, vzteklý, že mu to nejde, lítá všechno kolem...a výsledek? Žádný, stejně se to nedá přečíst, stejně tam chybí písmenka apod. a stejně dostane špatnou známku s poznámkou od paní učitelky "špatná úprava, musíš se snažit"
Z matematiky přinesl nedávnou pětku, stejný příklad doma vypočítal rychle a bez problémů, i šla jsem za paní učitelkou a ona mi řekla, že mu tu pětku nedala hned,ale místo VV mu dala ještě šanci příklad vypočítat a jak mi bylo velmi důrazně sděleno..."On se ani nesnažil to vypočítat, pořád koukal kolem sebe".
A tady s tím bojujeme od září.
Tak jsem zvědavá, jak pořídím s výchovnou poradkyní, na tu docela dost sázím.
 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:00:07)
Polly, předpokládám, že jste s učitelkou mluvili o tom, že máte podezření na ADHD a dysgrafii. Co ona na to? Ví/připouští, že takové poruchy existují? Chápe, že to dítě to nedělá schválně, ale že mu to prostě v daných podmínkách nejde a ono samo s tím svými silami nic nenadělá? Jak mu může říct, že se má víc snažit!? To je jako by řekla nevidomému, že když se bude více snažit, tak určitě uvidí... ~a~
 Pollyenka 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:04:40)
Ví o tom. Ještě jsem jí říkala, že přinese papír do PPP, který by chtěli, vyjádření ze školy.
 Dana 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 11:52:51)
Jako obvykle, chyba je v učitelce, ne v synkovi. Jak psal v první třídě, že je najednou velké překvapení, že čmárá k nepřečtení. Na zapomínání věcí se také snad dá rodiči ve druhé třídě dohlédnout. Učitelka v první třídě byla dobrá, protože nic po chlapci nevyžadovala, ale také ho nenaučila, minimálně trochu slušně psát. Učitelka, která vyžaduje trochu víc, a nedej bože i trochu kázně, je ta špatná.
 Pollyenka 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:03:42)
Přesně. On ty věci opravdu nevidí,, či mu stačí, že je má v aktovce, v lavici jen jinde než je zvyklí a už tvrdí, že nemá.
 Pollyenka 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:02:44)
Já nikde nenapsala, že je chyba jen na straně učitele. Já moc dobře vím, jaký syn je. Co se týká synovo výchovy... syn je slušně vychovaný, oproti jiným dětem /a ke srovnání mám celkem široký vzorek dětí/,ale nevím jakou máš zkušenost s dětmi s poruchou soustředění,ty děti mají holt limity. Co se týká zapomínání...spoustu poznámek dostal za to, že něco neměl, já sáhnu do tašky a ejhle, on to ve škole měl. Pokud je paní učitelka upozorněna na tento problém, ví o tom, že jdeme do PPP a byla informována i od paní učitelky z první třídy, opravdu je problém klukovi pomoci a podívat se, zda skutečně věc nemá?
V družině, přestože je velmi, velmi , velmi živé dítě, si s ním paní vychovatelka poradí, má ho moc ráda a nemá s ním problém.
Nemá problém s paní učitelkou na angličtinu a na kroužku, který navštěvuje s ním nemají problém. Řeknou, ano je živý, ukecaný,ale dokáží s ním pracovat tak, že to funguje.
Nejsem rodič, který za každou cenu hledá chybu v paní učitelce, svoji si taky dokážu přiznat,ale v tomto případě fakt už ne.

 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:11:10)
Dano, ty taky nevěříš, že existují SPU, ADHD a tak, že jo? Na autismus věříš? Nebo alespoň na tělesná postižení? Pokud syn počítat umí, jen k tomu potřebuje trochu klidu, který doma má, ale ve škole ne, tak z toho mi celkem logicky vychází, že chyba bude víc ve škole/učitelce než v něm. Učitelka v první třídě měla pochopení a cit, viděla, jaké požadavky může na to dítě mít, a vytvořila mu podmínky vhodné k tomu, aby to zvládnul. Najednou má jinou učitelku, jinou třídu, kde je dětí o polovinu víc, jiné nároky, to je náročná změna i pro děti, které mají to štěstí, že se jim hendikepy vyhnuly.
 Eudo 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:24:50)
Jiste, Dano.

Takhle na vec nahlizi vzdycky matky s prefektnimi detmi podle sablony.

Snazit se pochopit problemy rodiny s ditetem, ktere do te sablony z nejakeho duvodu nezapadne, je zcela mimo. O ucitelich, kteri vedi vse lepe a davaji vyborne rady rodinam, ktere se s tim potykaji 30 hodin denne, ani nemluve.

Mne zcela unika, jak muze existovat system davat dvojky z mravu za zapominani. A podobne lahudky Sedmiletemu diteti davat znamky taktez. System skolstvi fakt na hlavu.
 Monty 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:28:03)
"Takhle na vec nahlizi vzdycky matky s prefektnimi detmi podle sablony."

Eudo,
ale houby. Dětí podle "šablony" je poměrně málo.
Jen ne každý rodič vidí své dítě jako ideální a chyby hledá zásadně u ostatních. Případě když už je vidí, tak je to VŽDY nějaká "porucha".
 Eudo 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:38:58)
Monty, nepochopila jsi ironii v mem textu.

Ja mam jaksi leta letouci zazito, ze zadna sablona na deti neexistuje a kazde dite je jine = vyzaduje JINY PRISTUP. Vzdycky mne nadzvedne, jak kazdy umi vychovavat cizi deti a vi vse lepe, nez jejich vlastni rodice, kteri s nimi jsou hodiny a resi cokoli. Taky jsem bejvala v devatenacti expert.
To, co funguje na "tvoje" dite nefunguje na vetsinu ostatnich. Z nejakeho textu na rodine si nikdo s ditetem, ktery posloucha jak hodiny a dela jen to, co mu rodice nebo ucitel naridi (a takovy dite bych nechtela ani vlastni, ani ve tride) nemuze ani nahodou udelat predstavu o tom, co to obnasi.
 Eudo 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 12:40:39)
"Jen ne každý rodič vidí své dítě jako ideální a chyby hledá zásadně u ostatních. Případě když už je vidí, tak je to VŽDY nějaká "porucha"

jak ktery. Uz jen tady na rodine vidis, jake matky maji znalosti o pristupu k detem.
 Mi+3 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 13:52:49)
Ono je moc hezké, že někdo prostě poruchy nebude uznávat, když má dítě, které nemá žádný problém. Taky nechápu že jedno z mých dětí chyby nevnímá, nevidí a dokonce už ztrácí schopnost psát (neb vynechává a zaměňuje písmenka, kliky háky místo písmen to jistí). Psát se asi normálně nikdy nenaučí- tak má diagnózu. Docházka je holt povinná pro všechny. Co mají rodiče s dítětem dělat? Trénovat celá odpoledne, když zlepšení nejsou vidět. Sama Monty kolikrát píše že nedělá věci co ji nebaví, ale přijde ji asi spravedlivé, že tyto děti, ať mají diagnózu nebo jsou blbější, ať se snaží, většinu školní docházky jsou hodnoceny jako blbé. Taky asi je velmi spravedlivé dostat dvojku s chování za zapomínání a stejnou dostane žák za šikanu nebo nechození do školy.
Prostě některým učitelům by prospělo více empatie a já děkuji štěstí, že jsem zatím narazila na ty lepší učitele, kteří zatím synovi nedokázali školu zprotivit úplně.
 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 14:03:36)
Monty, prosím, uveď, kdo tady vidí své dítě jako ideální a hledá chyby jen u ostatních. Děkuju ~;)
 Monty 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 14:16:58)
Fakt si nepamatuju všechny autorky příspěvků o tom, jak mají děti hrozné učitele, co nic nechápou, ničemu nerozumí, jsou nespravedliví, buď jsou moc přísní a dítě přetěžují nebo naopak moc nenároční a dítě nevytěžují, nerespektují jeho individualitu atd. atd.
Je tady toho moc. ~;)
 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 14:26:06)
Já si zase nepamatuju takto jednostranné příspěvky, asi jsem je nečetla. A samozřejmě, že když tu někdo založí téma, tak je to proto, že řeší nějaký problém, těžko bude psát o tom, jak má ve všech ohledech úžasnou učitelku, protože pak pochopitelně nemá co řešit. Jenže téměř vždycky se zmíní i o tom, že jeho dítko není žádný andílek.

Prostě přeháníš ~;)
 Monty 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 18:45:09)
"... těžko bude psát o tom, jak má ve všech ohledech úžasnou učitelku, protože pak pochopitelně nemá co řešit."

whitep,
tak právě na to jsem reagovala.
I s úžasnou učitelkou nemusí být dítě vzorné a prospívající.
Málokdy je "chyba" JEN na jedné straně. A tady mám právě pocit, že je to ta nejčastější varianta.
Když je vše v pohodě, je to zásluha dítěte a rodičů.
Když je něco špatně, může za to učitelka.
 Monty 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 18:52:02)
maargitt,
to je samozřejmě fajn, ale univerzálně skvělá učitelka je chiméra. Co je pro jedno dítě skvělý učitel, pro druhého může být strašný opruzák.
 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 19:18:01)
Myslím, že to je právě jen tvůj pocit.

Můj pocit je, že když je vše v pohodě, je to zásluha všech zúčastněných. Když něco neklape, je úplně jedno, kdo za to může, a jde jen o to, jak to napravit, a pokud někdo k nápravě přispět může a má, a nedělá to, teprve potom je to špatné. A to může být jak např. konzervativní učitelka tak např. laxní rodiče (v drbárně pro učitelky bys takové případy určitě našla ~;))

Dejme tomu, že se snaží obě strany, ale obě strany mají zároveň dojem, že ta druhá strana se nesnaží dost nebo nevynakládá ten správný druh snahy. To může být tento případ, a od toho právě jsou plány pedagogické podpory, výchovní poradci, speciální pedagogové a pedagogicko-psychologické poradny, aby tomu pomohly. Pollyenka se přišla poradit, jak postupovat, ne primárně očerňovat učitelku, to už byla interpretace těch, co (když zase já použiju svoji interpretaci) nevěří na "poruchy".
 kachna_ 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 18:52:01)
Monty, pokud mi druhák přijde domů s pětkou, aniž by paní učitelka s dcerou to zpackané cvičení rozebrala, pak opravdu budu hledat chybu u paní učitelky, ne u dcery.
Šlo o odčítání typu 27-10 a dcera udělala dobře rozklad, jen pak tu sedmičku odečetla, místo aby jí přičetla. Mě to napoprvé netrklonapadlo a měla jsem pocit, že zapomněla i základy počítání.
 Lassiesevrací 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 13:55:53)
Jak na něj dohlédneš, když tam nejsi? Dohlédneš doma, aby napsal úkol, pokud si ale pamatuje, jaký má, nezapomene ve škole sešit, do kterého má úkol napsat atp.
Soucítím se zakladatelkou. Můj syn je nemocný, t.č. mu je hůř kvůli silné anemii, ale ve škole být chce. Zase se ale hůř soustředí, je často během hodiny mimo, zapomíná úkoly atd. Pro učitele je to přesto, že jeho stav znají, těžko pochopitelné,taky mě upozorňují, co vše dělá/nedělá/měl by dělat. Ale nikdo mi neporadil, co mám s tím dělat já. Ředitelce jsem to vysvětlila, ta je chápavá a vstřícná, jedeme prostě dál a uvidí se. Pro tu učitelku je taky ale těžké pořád synovi něco připomínat, upozorňovat, získat si jeho pozornost.
Jinak syn je podobný, jako syn zakladatelky_ zvídavý, chytrý, má rád encyklopedie, zeměpis, matiku...
 Lassiesevrací 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 14:06:34)
Děkuju, to vážně zahřeje ~s~
No ale obdivovat není moc co. V pátek jsem do sebe naklopila lahev vína, málem jsem točila riaps. A jak ni bylo blbě celou sobotu! Kráva jsem.
 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 14:17:26)
Držím palce, Lassie ~;((
A tobě taky, Tuten ~;((
 Lassiesevrací 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 14:27:45)
~x~~;((
 margotka78 alias shit-roller 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 13:32:40)
To mi přijde dost děsivé, aby se druháček takto bál chodit do školy...
Hned bych vyvolala jednání s ředitelem, protože jak vidno, učitelka moc při smyslech nebude, když dokáže tvrdit, že "Dítě nic neumí".
Tak pokud nic neumí - tak je zřejmě špatná ta škola sama - nic ho tam nenaučili. ~d~
 Ropucha + 2 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 15:05:35)
Pollyenko, z vlastní zkušenosti (hyperaktivní dítě s poruchou pozornosti) ti mohu říct, že když učitelka nechce, žádné papíry a žádné intervence vám nepomohou.
Učitel musí mít vůli s problematickými dětmi individuálně pracovat a pokud ji nemá, nenechá si poradit, trvá si na vlastních úsudcích a postupech, nepohneš s tím.
Na druhé straně rodič musí být připraven na to, že ve třídě nelze uskutečnit všechny jeho laické ideální představy.
Pokud paní učitelka není vstřícná v komunikaci a nespolupracuje se vám vzájemně dobře, hledala bych spíš jinou třídu.
 Majákova 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 16:20:04)
Tak mě také dost zarazila věta od zakladatelky tématu - mám problém s paní učitelkou. Pokud syn nezvládá učivo, nezvládá písmo, zapomíná, je divoký, má problém s navazováním vztahů atd.... a problém je v učitelce? Moje dcera toho také mnoho nezvládá, vše si dělá po svém, ne zrovna podle mých představ, ale nevím, proč bych z toho měla vinit učitelku. Je to jen a jen dceřin problém.
 Pollyenka 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 16:30:46)
Nepochopila jsi vůbec nic.
 Majákova 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 16:35:29)
Co jsem nepochopila? Pochopila jsem to tak, že chyba je v učitelce, tak jsi to napsala.
 Majákova 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 16:39:24)
Ano, samozřejmě jako rodič můžeš požádat o plán ped.podpory...druhá věc je, co od toho očekáváš.
 withep 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 16:44:09)
Majáková, problém je jistě i v dítěti, ale dítě jaksi nelze vypnout a přeprogramovat. Pokud se něco nedaří, je třeba na tom pracovat a dítěti pomoct, a pokud se to nedaří ve škole, musí na tom pracovat a dítěti pomoct především učitel, jelikož rodič ve škole není. Sdělení "musíš se víc snažit" není pomoc. Pollyenka neviní učitelku z toho, že její syn má problém, ale je bezradná ze situace, kdy učitelka odmítá na konstruktivním řešení problému spolupracovat.

Učitelka ví, že je u dítěte podezření na ADHD, a dá mu možnost opravit si matematiku ve výtvarné výchově, tedy zřejmě někdy kolem poledne, kdy takové děti už bývají notně unavené. ADHD-děti mají problémy se zapomínáním, a fakt jim nepomůže, když za ně budou nosit poznámky. Za prvňáčky zapisují úkoly učitelky, postupně to dělají sami a učitelky na ně dohížejí, tak holt dítko s ADHD potřebuje tento dohled ještě ve druhé třídě, je to tak těžké pochopit a je tak těžké na něj dohlédnout? Ty děti jsou z toho samy nešťastné, že nemají pomůcky nebo že nedonesly úkol, se kterým si doma daly tolik práce, k čemu je dobré je za to ještě navíc trestat? Dvojka z chování přísluší agresorům a záškolákům, ne zapomínačům s poruchou pozornosti. Co takhle kouli z tělocviku paraplegikům nebo z hudební výchovy neslyšícím...?
 Majákova 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 16:49:27)
Co tedy znamená konkrétně, že učitelka odmítá spolupracovat? Kolikrát rodiče využili konzultačních hodin učitelky k vzájemné domluvě na další spolupráci?
 Pollyenka 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 17:14:52)
Děkuji, lépe bych to nedokázala vysvětlit. Nešlo mi o to,rozpoutat diskuzi na téma...Jak zakladatelka nezvládá své dítě. Každopádně děkuji za informace k plánu.
 Majákova 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 17:22:27)
Těžko posoudit práci učitelky, když podstatné informace zde chybí. Maminka píše, že s učitelkou mluvila v září...momentálně je konec ledna. Co mezi tím? Kolikrát za pololetí jste společně konzultovali další postup? Jakým způsobem?
 Majákova 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 17:49:18)
Také si myslím, ale ty tu nejsou vůbec zmíněny. Mimo třídní schůzky jsou také konzultační hodiny. Bylo tu ale napsáno, že učitelka odmítá spolupracovat, tak by mě zajímalo, na základě kolika rozhovorů tazatelka nabyla tento dojem. Mailová korespondence? Osobní setkání?
 Pollyenka 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 19:51:49)
Opravdu je nutné vypisovat každou komunikaci s paní učitelkou? Fakt si myslíš, že bych něco takového napsala a s paní učitelkou mluvila jen jednou za rok a to v září? Ne s paní učitelkou komunikuji osobně,a emailem a to i mimo jiné na 2 x tř. schůzkách a jedněch konzultačních hodinách. Takže v kontaktu jsme často. Myslím, že ty které vědí a chápu o co mi jde, chápou i to, že komunikace v těchto případech je nutná a to nejen jednou za rok. Beru to jako automatickou věc, o které mě nějak nenapadlo se zmiňovat, protože to není důležité. Nechápu proč vyrýváš, když o tom ta diskuze fakt nebyla.
 Majákova 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 20:11:29)
To už je zase tvůj problém, že v tom vidíš vyrývání, já se jen ptala, jakým způsobem komunikujete s učitelkou, když tu bylo zmíněno, že učitelka odmítá pomoci...zajímá mě to. Zmínila jsi září, tak jsem to chtěla upřesnit, to je vše.
 kachna_ 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 19:45:02)
U nás jednou. Začaly ve tři, první část byla společná pro celou školu, potom byly individuální. Na schůzky šel manžel, já dorazila s dětma z kroužků před čtvrtou a už byl doma (ve třídě jich je teda jen deset).
 margotka78 alias shit-roller 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 20:21:54)
Musíš se snažit jsem zažila celou první třídu. Škrábala jsem děsně, ale prostě jsem potila krev, abych nezklamala paní učitelku. Když jsem odevzdávala písanku, měla jsem po tom pocení krve pocit, že odevzdávám mistrovské dílo. Tak to v mých očích bylo. Jenže v očích učitelky škrabopis. Vynechávala jsem i písmenka a háčky a čárky taky, jak jsem se soustředila na to krásné písmo. Měla jsem zřejmě nevyzrálou jemnou motoriku. Do 2. třídy jsem přešla do městské školy, kde byla výborná a zkušená učitelka a nevěřila mamce, že jsem mohla mít někdy problémy. Podle ní bylo jasné "že když se člověk něco poprvé v životě učí, tak mu to hnedle samo od sebe nejde". A přesně takový přístup jsem potřebovala. Od té doby žádný problém už nikdy nebyl. :-)
 Majákova 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 20:35:55)
Jde o to, to dítěti neznechutit. Psací domácí úkoly se synem jsou pro mě noční můrou, písmo hrozné, ale vím, že se snaží, tak to neřeším...ani hodnocení. Můj synovec dostal za úkol nakreslit vlaštovčí hnízdo s vlaštovkami. No nějak to moc nezvládl, i když to maloval dvakrát, má také velké potíže s motorikou. Dostal od pana učitele za 5...prý to odbyl a nesnažil se...takovéto hodnocení už mi přišlo hodně mimo.
 Yuki 00,03,07 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 21:18:34)
jako malá jsme byla maminkou nucená dost často přepisovat domácí úlohu, prý aby to konečně vypadalo slušně, jenže každý další pokus byl horší a horší

s dnešníma zkušensotma si myslím, že by mi dnes dali dysgrafii a byl by pokoj

dva z našich tří kluků dysgrafii mají, přepsat úlohu jsem je přinutila každýho možná 2x, když to fakt odflákli, aby věděli, že ani dys není výmluva a snažit se musí, stačilo to :)

 Yuki 00,03,07 


Re: Plán pedagogické podpory 

(30.1.2017 21:16:03)
připomíná mi to našeho nejmladšího, neumí se začlenit do kolektivu, má k tomu svůj důvod, k tomu má symptomy ADHD, poruchu pozornosti, poruchu sluchovýho vnímání, v aktovce by přehlídnul snad i slona, do školy jde s pouzdrem plným ostrouhaných pastelek, ze školy přinese hrst kopyt vysypaných někde v aktovce, není toho ani polovina ranního množství, do školy odnáší obalený sešity, ze školy přinese servaný obaly někde pod zmuchlanýma sešitama....

ale je ochotný komukoliv kdykoliv pomoct, je téměř kdykoliv strašně hodný, ve škole se strašně moc snaží, hlásí se, je aktivní až moc...

a učitelé se dělí na dvě skupiny - buď ho zvládnou.,. nebo ne, a tak jsme měnili školku a 2x i školu, teď mám zase pocit, že tento učitel ho zvládá a nejen to, on ho dokonce i učí a kromě toho ho nutí doceal úspěšně změnit svůj přístup k věcem

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.