Re: Plán pedagogické podpory
Jak nám paní učitelka sdělila... jdeme na to špatně a dostatečně se dítěti nevěnujeme. Tak jsem jí vysvětlila, že fakt už nevím, co mám dělat víc, když doma mu to jde a ve škole není schopný fungovat. Dávat mu psát úkoly z ČJ na nečisto a následně na čisto do sešitu se nedaří. Není schopen to napsat dvakrát, třikrát...píše to dvě hodiny, vzteklý, že mu to nejde, lítá všechno kolem...a výsledek? Žádný, stejně se to nedá přečíst, stejně tam chybí písmenka apod. a stejně dostane špatnou známku s poznámkou od paní učitelky "špatná úprava, musíš se snažit"
Z matematiky přinesl nedávnou pětku, stejný příklad doma vypočítal rychle a bez problémů, i šla jsem za paní učitelkou a ona mi řekla, že mu tu pětku nedala hned,ale místo VV mu dala ještě šanci příklad vypočítat a jak mi bylo velmi důrazně sděleno..."On se ani nesnažil to vypočítat, pořád koukal kolem sebe".
A tady s tím bojujeme od září.
Tak jsem zvědavá, jak pořídím s výchovnou poradkyní, na tu docela dost sázím.
Odpovědět